Terug

Blokkeren gestolen smartphone ..

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. E.

Naar: Telenet

26/06/2023

Beste, De vraag aan Telenet om mijn, bij hun aangekochte smartphone (na diefstal), te blokkeren lukt niet. Ik heb eerst de vraag telefonisch gesteld (lijn wordt onderbroken) dan via mail, vriendelijke dame meld me telefonisch enkele dagen later vanuit Mechelen, kunnen wat dat niet ga naar plaatselijk winkel (Genk) de medewerker daar, weet het niet goed, gaat aan manager vragen en komt terug met boodschap kunnen we hier niet...?? Ik wordt niet graag van het kastje naar de muur gestuurd ik sta nu dus nog nergens.Ik zou graag hebben dat Telenet me bevestigd dat het betrokken toestel geblokkeerd is.

Berichten (1)

Telenet

Naar: H. E.

27/06/2023

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=9%2BD7Go_HfuCZf9%2B25GX5XtoAEKuhU3WMSdf%2BEjgXsi98xtWyaCpl5S%2Be2fvXlg%2BTCQaNWTqx4vDMQoxafkUDEVBfNc999q


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform