Terug

Blokering diensten nav een afbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

K. V.

Naar: Telenet

20/08/2024

Geachte mevrouw/heer, Ik ben de houder van het contract voor [telefoon/internetlijn/televisieabonnement] Sinds 20/08/2024] zijn er enkele problemen waardoor ik geen gebruik meer kan maken van de dienst: met name tv,internet en gsm Ik heb het probleem al gemeld op 20/08/2024 via [telefoon/e-mail/online-formulier] zonder enig positief resultaat. Ik verzoek om de definitieve oplossing van het probleem en de levering van de dienst op een niveau dat in overeenstemming is met de contractuele normen. Het kan niet zijn dat klanten die achter staan met facturen niet worden afgesloten en klanten die een afbetalingsplan hebben en door geldige reden die meermaals gemeld is wel worden afgesloten. De eerste maanden van mijn klant zijn heb ik meerdere problemen gehad met foutieve facturatie en dergelijke maar ben teouw gebleven als klant en steeds netjes op dezelfde datum betaald Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, behoud ik mij het recht voor juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet Van der snickt kristl

Berichten (2)

Telenet

Naar: K. V.

22/08/2024

Is deze e-mail niet goed leesbaar? Hierwel.CaseId: S-28955494 Beste Meneer, Mevrouw,Wij bevestigen graag de ontvangst van uw klacht.Wij hopen snel bij u terug te komen met meer informatie.Mvg,Telenet© Telenet BV maatschappelijke zetel: Liersesteenweg4,2800Mechelen,Belgiëtelenet.be tel. +32 (0) 15 66 66 66 KBO/BTW(BE)0473.416.418 RPR Antwerpen, afd.Mechelen IBAN BE11 4050 5046 1148 statementAlgemene voorwaarden

K. V.

Naar: Telenet

23/08/2024

Beste, Gisteren een hele vriendelijke medewerker aan de lijn gehad . Helaas is nu het probleem dat onze diensten ondanks de betaling maar voor de helft nog werken. Zo hebben wij nog steeds geen wiffi en kunnen wij ook geen gebruik maken van netflix ,streamz enz terwijl dit wss zal gefactureerd worden. Bij deze laat ik dan ook weten dat ik niet zal betalen voor diensten die wij niet kunnen gebruiken wat denk ik ook logisch is .

Bemiddeling door Testaankoop 09 september 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform