Terug

blokade 4G bij Telenet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. M.

Naar: Telenet

30/06/2023

reeds meer dan 1 maand is de gsm van onze zoon geblokkeerd op 4G. Reeds 8x gebeld met Telenet, vele keren doorgeschakeld en tekens geven ze toe dat de fout bij hun ligt en wij niets kunnen doen. Het 4G gebruik is door hun systeem geblokkeerd. Ze heffen het op maar toch werkt er niets. We zijn zelfs naar de telenetwinkel moeten gaan, ook al konden ze ons daar ook niet helpen. Onze zoon vertrekt de 2de week van juli naar het buitenland en heeft dit echt nodig. Een nieuwe sim kaart zou volgens hun niet de oplossing zijn.We worden telkens weer met hoop dat het binnen de 48 uren is opgelost terug gestuurd, zonder resultaat! We hebben een Wigo pakket met 5 sim kaarten en maar op eentje ( gelukkig) is er dit probleem.

Berichten (1)

Telenet

Naar: B. M.

03/07/2023

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=QtSHrXoCCaSbOI4KDsR3z5xxy2Tc0zhhKEpNAEUJttj4HF5gbuVEhKigoN4p%2BPYpJf6i3R8EdybnZf5ubRTaOQecSVSQQi


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform