Beste meneer, mevrouw Op 9 februari bestelden wij een Orange internetabonnement en bijkomend gsm abonnement.14 februari kwam een technieker langs. Deze gaf aan dat de tab om het internet op aan te sluiten vol was en hij een ticket had aangemaakt bij Telenet om dit in orde te komen brengen: nieuwe tab bijzetten of nieuwe aansluitingen openen in de bestaande tabs. Dit zou binnen de 10 werkdagen gebeuren waarna Orange terug zou komen voor de verdere installatie. Na 11 dagen kwam er opnieuw een technieker bij ons langs die dan exact hetzelfde verhaal deed. Telenet was nog niet langs geweest. Hij stond hier dus voor niets. Dit was dus al de 2de dag dat ik verlof nam om thuis te blijven zodat ons internet kon geïnstalleerd worden met nog steeds hetzelfde resultaat. GEEN INTERNET.Na verschillende telefoontjes naar Orange bleek dat de deadline dat Telenet de nieuwe tab zou installeren opgeschoven was en die dus weer 10 dagen later zou zijn. We zijn nu ALWEER MEER DAN 10 DAGEN VERDER en hebben nog steeds niets vernomen van Telenet of Orange! Na nog enkele telefoontjes naar Orange bleek dat Telenet de deadline continu verschuift.We zitten ondertussen al MEER DAN EEN MAAND ZONDER INTERNET. Doordat we geen internet hebben, moet ik continu thuis mijn data gebruiken. Orange weigert echter data bij te laden omdat dit niets met elkaar te maken zou hebben volgens hen. De twee klantnummers zijn verschillend, het oorzaak-gevolg verband is nochtans duidelijk, niet? Hierdoor krijg ik opeens een factuur van mijn bedrijf van €160,00 voor een verbruik buiten bundel (mijn gsm-nummer staat bij het bedrijf waar ik voor werk).Kortom 2 verlofdagen, €160 onnodig in de vuilbak en nog hebben we geen enkel zicht op wanneer eindelijk ons internet zou geïnstalleerd worden.Professionaliteit is ver te zoeken. Jammer!