Terug

Blijvende telefoontjes

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: Bofrost Benelux

12/01/2023

Beste, Ik heb ondertussen al 45 telefoontjes (ik heb ze geteld) van jullie gekregen met de vraag of ik iets wil bestellen. Het antwoord is NEE!! Ik heb de laatste 10 telefoontjes telkens gevraagd mij niet meer te bellen maar er wordt maar geen rekening gehouden met mijn wens. Als ik de telefoon niet opneem bellen jullie mij gewoon 5x per dag terug. Ik was tevreden van jullie tot de telefoontjes zijn begonnen. Ik bestel NOOIT van mijn leven nog iets bij jullie en zal zeker geen reclame maken. Heel triestig dat ik via dit kanaal moet gaan om van jullie stalkgedrag af te komen!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform