Beste,
Sinds februari duurt deze saga al.
Jullie hebben ons gecontacteerd, omdat wij een beter tarief bij jullie zouden krijgen. Persoon die ons contacteerde was Annet Keizer via telefoon 042682000. Rechtstreeks nummer die uitkomt bij Mega trouwens terwijl er werd onkent dat dit door Mega zelf gedaan werd.
Deze persoon heeft de meter van onze buren gekoppeld aan onze factuur. Dit werd na opmerken door ons meteen doorgegeven. Eerst werd door jullie nog beweerd dat alles in orde was, maar wij kregen ook nog tussentijdse facturen van onze huidige leverancier.
Als bijlage ook een transcript te vinden waarin jullie bevestigen dat geen kosten aangerekend worden.
Opeens krijgen wij nu een afrekening te zien voor 2 maanden. Terwijl dit probleem zich letterlijk 2 dagen heeft voorgedaan. Wij gaan geen facturen betalen voor het verbruik van de meter van onze buren. Ik zie hier ook een document van maart terwijl alles al begin februari werd stopgezet. Er werd al meermaals gezegd naar wie jullie de facturen moeten sturen en ik begrijp niet waarom jullie ons letterlijk blijven stalken als wij geen contract met jullie hebben. Wij gaan geen facturen betalen voor een fout van jullie. Tevens hebben we ook de bevestiging dat niets aangerekend werd.