Terug

Blijvende krant leveringsproblemen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

R. M.

Naar: Gazet van Antwerpen

16/01/2025

Geachte mevrouw/heer, Reeds meerdere maanden, meer bepaald vanaf oktober 2024, ondervinden we ernstige problemen met de levering van De Standaard krant op ons adres. Derze levering maakt deel uit van ons jaarabonnement. Herhaalde klachten en meldingen aan het adres van Mediahuis levert niet de verwachte service met een bestelling van de krant op papier aan huis en dit bij aanvang van de dag waarop de krant wordt uitgegeven. Reeds meerdere maanden wordt de krant gewoonweg niet geleverd of soms sporadisch of soms de verkeerde krant. Dit probleem blijft aanslepen en eigenlijk is dit een regelrechte schande voor het bedrijf. Ik zal me dus genoodzaakt zien om mijn abonnement, na de toch ondertussen toegekende verlenging, op te zeggen. Ik vraag, aansluitend op deze brief, aan Test Aankoop deze klacht, die trouwens niet enkel de mijne is, publiek te maken of een publieke actie te starten omtrent het niet naleven van de contractuele verbintenis van mijn abonnement door Mediahuis. Groeten, Roland Meyers


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform