Terug

Blijvende fouten in mijn account

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. W.

Naar: Proximus

18/03/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 18/03/2025, had ik voor de zoveelste keer contact met uw klantendienst, weeral zonder enig resultaat. Ik stel vast dat het reeds een aantal maanden is dat 1 helft van mijn facturen op het oude adres staan waar ik sinds 09/2024 woon en de andere helft op mijn nieuw adres. Ik heb dit nu zeker al 6x proberen uitleggen en ieder contact met de klantendienst bezorgd gewoon enorm veel stress, mijn adres is 09/2024 aangepast en staat ook juist sindsdien, dus de fout zit ergens in jullie systeem. Nu heb ik op aandringen van de klantendienst mijn adres nogmaals bevestigd in de app, het resultaat is dat ik nu nog meer problemen in de app heb. Spijtig genoeg hangen we aan elkaar vast als bedrijf en consument, daar ik een gsm heb gekocht bij jullie, tot 2026! Kan hier aub eens iemand helpen die wilt luisteren en mee een oplossing zoeken? Na mijn recente ervaringen heb ik het namelijk totaal opgegeven om nog de klantendienst te contacteren, inderdaad ben ik wat kordater in mijn communicatie momenteel maar het wordt echt moeilijk om beleefd te blijven wanneer er ieder maal gewoon niet geluisterd wordt en je het gevoel hebt tegen een muur te spreken. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 25/03/2025 met een oplossing of aanbod te komen. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht

Berichten (1)

Proximus

Naar: M. W.

03/04/2025

Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact. Bedankt voor het vertrouwen. Met vriendelijke groeten, Het Proximus-team Hebt u nog andere vragen of opmerkingen? Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestart Om u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd. Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2025-03-18-09.45.45.000000 ====== ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿ Ref. [THREAD_ID:1921017546909]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform