Terug

Blijvende betalingen tot overlijden alhoewel al bijna het dubbele van uit te betalen bedrag reeds be

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: ING - Bank and kantoren

21/10/2020

Beste, ik vernam zopas dat de verzekeringspolis van mijn vader oneindig dient betaald te worden wat ik zeer vreemd vindt. De polis ging op 28/03/2001 van statrt met als kapitaal 4462.08 €.Tot op heden werd reeds 7106.58 € betaald door mijn vader. Telefonisch vernam ik dat deze dient betaald te worden tot overlijden, dit wil dus zeggen, als hij nog 20 jaar leeft hij in totaal 15.000 € zou betaald hebben en slecht die 4462.08 € uitbetaald gaat krijgen. Dit is de reinste oplichterij.Ik ben de zoon daar mijn vader zichzelf niet meer kan uiten en neem zijn zaken dusdanig waar.Ik wens niet langer te betalen voor een premie die zichzelf al ruim met 2500€ overschreed.MvgJean-Pierre De LeeuwKerkhofstraat 685/32850 Boom0475/64.68.39

Berichten (3)

ING - Bank and kantoren

Naar: J. D.

30/09/2020

Geachte heer,Wij bevestigen de ontvangst van uw bericht op dit platform en zullen de verzekeringnemer van het contract per persoonlijke post antwoorden, in overeenstemming met de wetgeving met betrekking tot de bescherming van de persoonsgegevens.We blijven tot uw dienst.Met vriendelijke groet,Laurence GathyQuality CareNNVerzekeren en beleggenAssurances et investissementsT +32 (0)2 650 70 66Avenue Fonsnylaan 38, B-1060 Bruxelles-Brusselwww.nn.be

J. D.

Naar: ING - Bank and kantoren

21/10/2020

Geachte,eerst sturen jullie een brief met de melding dat de premie niet meer betaald hoeft te worden en enkele dagen later eentje met een verhaaltje dat wij moeten opdraaien voor mensen die vroegtijdig sterven en alsnog moeten blijven betalen. Ik dacht het niet. Mijn vader betaalde al ruim 7000 euro en de uit te keren premie blijft op 4000 euro , allez iets meer staan. Totaal niet akkoord, als die mens nog 20 jaar leeft hedde zo 15000 ontvangen en betaalde 4000 uit, weet je hoe ik dit noem, OPLICHTING..

ING - Bank and kantoren

Naar: J. D.

22/10/2020

Geachte heer De Leeuw,Wij bevestigen de ontvangst van uw bericht op dit platform en zullen de verzekeringnemer van het contract per persoonlijke post antwoorden, in overeenstemming met de wetgeving met betrekking tot de bescherming van de persoonsgegevens.Als u dat wilt, kunt u een klacht indienen bij de ombudsman van de verzekeringen (www.ombudsman.as) die het dossier vanuit een neutraal en onafhankelijk standpunt zal analyseren.NNVerzekeren en beleggenAssurances et investissementsAvenue Fonsnylaan 38, B-1060 Bruxelles-Brusselwww.nn.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform