Beste Ik heb in juni mijn basic fit abbo opgezegd. Deze gaf vermelding dat ik nig 1 maand moest betalen. Nu wil ik eens controleren of alles goed gegaan is. En nu kan ik niet meer naar de pagina abonnement opzeggen. Daar staat nu ´ page not found´ alsook staat er plots een openstaand saldo. Terwijl ik deze de laatste keer zou betaald hebben... ik kan nergens aan mijn persoonlijke gegevens om hier mijn abonnement nummer in te vullen .. ik kan ze ook noeg telefonisch bereiken , want hun nummer is niet toegekend. Ik ben helemaal niet tevreden over de chat.. want die stuurt je naar je ´ klantenzone´ maar ik geraak daar niet in. Ik ben echt niet tevreden over basic fit en ga niet nog eens een maand betalen.. wij gaan al ruime tijd niet meer naar de fitness waar 80% van de tijd de extra voordelen die ze je bieden zoals massage zetel niet eens werken. Laat staan dat ik zou blijven betalen terwijl ik netjes opgezegd heb. Wat kan ik doen?