Terug

Blijvende betaalherinneringen voor een betaalde factuur

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. R.

Naar: UPS

25/05/2021

Beste,Een pakketje werd afgeleverd in een afhaal depot van UPS, ik heb dit pakket betaald bij ophaling op 19/03. De betaling gebeurde via bankoverschrijving op vraag van het afhaaldepot zelf. Ik heb een eerder betaalherinnering gekregen voor dit pakket, hierop heb ik met de klantendienst gebeld. Ik moest mijn betaalbewijs doorsturen naar CODbenelux@ups.com. Dit heb ik ook gedaan op 12/05. De titel van de mail bevatte mijn klantnummer.Vandaag heb ik opnieuw een 2de betaalherinnering gekregen, opnieuw heb ik contact genomen met de klantendienst, voor mijn 1ste contact heb ik 45minuten in wacht gestaan. Toen ik eindelijk aansluiting vond heb ik de operator gevraagd heel even aan de lijn te blijven omdat ik een parking zocht. Nauwelijks 15 seconden later had ik een parking gevonden, maar heeft de operator ingehaakt. Een nieuwe poging, duurde opnieuw 30 minuten voor ik iemand aan de lijn kreeg. Hier werd me verteld dat ze mijn 1ste e-mail niet hebben ontvangen, en dat ik deze opnieuw moest verzenden, ik moest altijd een autoreply krijgen. De operator bevestigde de juistheid van het adres codbenelux@ups.com.Ik heb mijn mail opnieuw verzonden, ook nu, geen autoreply. Op het moment van dit schrijven hang ik al weer 50 minuten aan de lijn zonder een operator te kunnen spreken.Op de website van UPS vind ik geen enkel mail adres, en enkel het telefoonnummer waar ik al uren naar de wachtmuziek heb zitten luisteren.Ik ben het beu om zo gigantisch veel tijd te steken in het rechtzetten van iets wat nooit had mogen fout lopen, ik heb het bedrag nl gewoon betaald bij aflevering zoals het moet.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform