Terug

Blijvend uitstellen van installatie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Service-activering

Klacht

B. M.

Naar: Proximus

26/10/2024

Recent verhuisden mijn ouders naar een nieuw appartement. Hun klantnummer bij Proximus: 759559. afspraak werd gezet op 22/10/24 in de voormiddag. Op de ochtend van de afspraak kregen we bericht dat de afspraak niet doorging. Een nieuwe afspraak werd gezet op 25/10/24 in de voormiddag. Rond 12u30 contacteerden we Proximus aangezien er nog niemand was langsgekomen noch gebeld. De dame aan de telefoon verzekerde ons dat de technieker zeker en vast ging langskomen rond 15u. Dit werd eveneens schriftelijk bevestigd. Rond 15 u kregen we een mail dat het toch niet doorging. Er kwam een mail met een nieuwe afspraak op 05/11/24. Ondertussen zitten mijn ouders zonder telefoon, internet en TV. Ze hebben beiden een slechte gezondheid. Zonder telefoon kan zelfs geen alarm geactiveerd worden. De premium service die Proximus belooft , daar merken we niks van. Integendeel , er wordt totaal respectloos met de klant omgegaan en afspraken worden telkens zonder enige reden verzet. We hebben totaal geen idee of de volgende afspraak nu wel doorgaat. Een speelbal van Proximus zijn we.

Berichten (8)

Proximus

Naar: B. M.

31/10/2024

Beste, Bij navraag bij onze technische diensten blijkt dat we een verkeerd installatieadres hebben, de techniekers die ter plaatse zijn geweest, kwamen telkens bij een andere mevrouw terecht. Het adres dat wij hebben is Plezantstraat 147 verdieping 3, bus 7. De collega 's hebben ook meerder malen telefonisch contact proberen op te nemen, maar zonder succes. Ik heb vandaag ook proberen te bellen op het door ons gekende contactnummer, maar zonder succes. Gelieve ons zo snel mogelijk het correcte adres door te geven zodat we de verhuis kunnen uitvoeren. Mvg, Elke Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2024-10-26-17.30.21.000000 ====== ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Ref. [THREAD_ID:1921013099097]

B. M.

Naar: Proximus

03/11/2024

Beste, Het juiste busnummer werd tot 3 maal doorgegeven. Voor het contactnummer vroegen wij expliciet op het gsm nummer te bellen aangezien de vaste lijn nog niet verhuisd is en dus niet meer werkzaam. Ik wil het niet tot een welles nietes spelletje laten verzanden maar aangezien alle customer contact calls opgenomen worden en uzelf kan zien welke oproepen al dan niet gemaakt worden, zullen de feiten voor zich spreken. Uit navraag door mijn mama bij haar buurvrouw blijkt dat ook zij geen technieker aan de deur gehad heeft. Wat ik ook niet begrijp is dat indien de techniek een probleem heeft aan het adres er niet op de gsm gebeld wordt??? Ik hoop dat derde keer goede keer is en dat komende dinsdag de beloofde installatie effectief zal gebeuren. Christel Maes (dochter Paul Maes en Fabienne Van Eynde)

B. M.

Naar: Proximus

03/11/2024

Voor alle zekerheid nog eens het adres: Plezantstraat 147 - bus 3

Proximus

Naar: B. M.

05/11/2024

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer, Wij hebben de klant spijtig genoeg niet kunnen identificeren. Hiervoor hebben wij een klantennummer nodig. Met vriendelijke groeten, Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2024-11-03-20.30.20.000000 ====== ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Ref. [THREAD_ID:1921013180080]

B. M.

Naar: Proximus

05/11/2024

Beste, het klantnummer werd in het eerste bericht van deze klacht meegegeven. Bij deze nogmaals: 759559. Ondertussen vernam ik van mijn moeder dat de vandaag geplande afspraak wederom niet doorging. Dat is reeds de 4e keer dat de afgesproken installatie geannuleerd wordt !!!!!!!!!!!!!!!! We worden er moedeloos van: of we nu klagen of bellen, er gebeurt niks. Het lijkt alsof Proximus mijn ouders niet meer als klant wil. Wat rest ons nog ? doorgeven aan de advocaten testaankoop ? naar een andere provider gaan?

Proximus

Naar: B. M.

25/11/2024

Beste, Bij deze bevestig ik dat de situatie en rechtzettingen werden besproken telefonisch met de klant (Mevr. Maes). Mvg, Elke Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2024-10-26-17.30.21.000000 ====== ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Ref. [THREAD_ID:1921013731869]

B. M.

Naar: Proximus

26/11/2024

Ik ben blij dat de installatie in orde gekomen is. Ik wens er echter uitdrukkelijk bij te zeggen dat dit vooral dankzij een interne medewerker Proximus die ik ken gebeurd is. Dankzij haar werd het dossier eindelijk ter harte genomen door dhr Christian Stouten die ik ook rechtstreeks kon bereiken. Zonder hen was het nog steeds niet in orde. Ik hoop dat Proximus onderzoekt waarom de normale processen hun werk niet deden. Het is eveneens duidelijk dat de gegevensstromen bij Proximus haperen. Tot op vorige vrijdag werd een mail gestuurd met een verkeerd adres. Dankzij het rechtstreekse contact dat ik nu had kon vermeden worden dat het weer fout liep. Ik verwacht ook de juiste financiële compensatie voor deze gebrekkige dienstverlening

Proximus

Naar: B. M.

28/11/2024

Beste, Na telefonisch contact met mevrouw Maes werden in samenspraak de nodige rechtzettingen en compensaties in orde gebracth. Mvg Elke Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2024-11-26-09.45.34.000000 ====== ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Ref. [THREAD_ID:1921013836410]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform