Terug

Blijvend uitgestelde levertermijn

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: Elektro Lommelen

25/01/2024

Beste, ik bestelde bij jullie 7 toestellen op 9/11/23. Op 22/11/23 is enkel onze combi-microgolfoven geleverd. De rest was op bestelling wat ik begrijp. Toen werd ons meegedeeld dat de levering in week 50 zou gebeuren. Dit is nu al een 3 tal keer uitgesteld tot op heden. De levering is nu voorzien in de 3e week van februari. Dit zou neerkomen op 15 weken levertermijn! Sorry maar dit is onbegrijpelijk, ik heb nog nergens zulke levertermijnen gehoord, zelfs niet tijdens corona! En dit terwijl deze toestellen bij de concullega’s gewoon op stock zijn…. Wij zitten midden in zware verbouwingen en wachten op onze keukentoestellen op te verhuizen en te kunnen starten aan onze volgende fase. Met 2 jonge kinderen is dit echt geen lachertje! Wij hopen dat wij onze bestelling nog kunnen annuleren en onze centen kunnen terugkrijgen zodat we ergens anders onze toestellen kunnen bestellen. Wij zijn het beu dat het op de leveranciers wordt verhaald terwijl het online bol staat van de slechte reviews van dezelfde situaties! Wij willen gewoon duidelijkheid en eerlijkheid. In de algemene voorwaarden staat dat als er niet kan geleverd worden binnen de 30 dagen wij kosteloos de bestelling kunnen annuleren. Gelieve dit dan dus ook te doen. Graag willen wij annulatie en terugbetaling zoals het hoort a.u.b. . Dank u!

Berichten (1)

Elektro Lommelen

Naar: K. V.

25/01/2024

Beste klachtenbox@test-aankoop.be,Alvast bedankt voor het mailtje!Uw ticketnummer is 738271843.Wil je nog meer info toevoegen aan dit mailtje? Klik dan op reply en voeg je extra vraag of antwoord toe.Wij reageren van maandag tot zaterdag binnen de 48u.Bij een reply kom je wel achteraan te staan en duurt het opnieuw 48u. Gelieve dit dan ook steeds te beperken binnen het mail verkeer.Gelieve er rekening mee te houden dat het met Belgische feesagen en zondagen langer kan duren._____________Cher klachtenbox@test-aankoop.be,Merci d'avance pour l'e-mail ! Votre numéro de billet est 738271843.Souhaitez-vous ajouter plus d'informations à cet e-mail ? Cliquez ensuite sur répondre et ajoutez votre question ou réponse supplémentaire. Nous répondons du lundi au samedi sous 48h. Avec reply, vous serez à l'arrière et cela prendra encore 48 heures. Veuillez toujours limiter cela dans le cadre du trafic de messagerie. Veuillez noter que cela peut prendre plus de temps les jours fériés belges et les dimanches._____________Dear klachtenbox@test-aankoop.be,Thanks in advance for the email! Your ticket number is 738271843.Would you like to add more information to this email' Then click on reply and add your extra question or answer.We respond from Monday to Saturday within 48 hours. With a reply you will be at the back and it will take another 48 hours. Please always limit this within the mail traffic. Please note that it may take longer on Belgian public holidays and Sundays.Kind Regards,Met vriendelijke groeten,Bien à vous,ElektrolommelenEmail: info@elektrolommelen.beWebsite: www.elektrolommelen.beWhatsapp: +32 498 97 40 42 (enkel berichten)Facebook: ElektrolommelenMagazijn(Afhaal op afspraak):Turnhoutsebaan 1662390 OostmalleBelgie(Op ons afhaalpunt worden geen bestellingen behandeld)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform