Terug

Blijvend aanbellen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. W.

Naar: Bofrost Benelux

17/02/2021

Beste,Ik heb reeds 5 keer of zo laten weten dat ik niets meer van Bofrost wens, en ze blijven langs komen.Ik heb reeds 3 keer reactie gehad via mail, dat alles is stop gezet, maar ze blijven komen aanbellen, blijven boekjes in de bus steken met een nieuwe datum op.Ik weiger ook nog de deur te openen, nadat ik zag dat de verkoper bij de buren (die ook bestellen of bestelden bij bofrost) door het raam naar binnen gluurde.Ik vind het ook niet kunnen dat de verkoper in zijn vrachtwagen zit te roken, wat ik ook al aankaartte.Met vriendelijke groetenMieke

Berichten (1)

Bofrost Benelux

Naar: M. W.

19/02/2021

Beste mevrouw WalschaersVia deze weg wil ik je laten weten dat we je klacht goed hebben ontvangen en betreuren ten zeerste dat je verschillende pogingen hebt moeten ondernemen om gehoord te worden.Je hebt melding gemaakt van een paar punten en zullen de nodige aandacht besteden aan de vernoemde opmerkingen. Graag wil ik je ook bedanken om de moeite te nemen om te laten weten dat er iets fout liep. Onze excuses voor het opgelopen ongemak.We hebben uw vraag om uw gegevens te schrappen ook goed ontvangen. Graag had ik van u een paar bijkomende gegevens ontvangen. Naam, adres en indien beschikbaar uw klantennummer, je mag dit mailen naar privacy@bofrost.be. Uw gegevens zullen enkel nog gebruikt worden voor de verwerking van uw aanvraag.Zodra ik uw gegevens heb ontvangen, zal ik het nodige ondernemen om uw aanvraag direct te verwerken zodat u geen bezoek meer ontvangt en ook geen bezoek aankondiging meer krijgt.Graag verwijs ik u nog naar de dienst Do Not Call Me, s:www.dncm.be/nl/. De wet verplicht bedrijven en organisaties, die via telefoon commerciele aanbiedingen doen, deze lijst te gebruiken. Zij halen je telefoonnummer en naam uit hun belbestanden en zullen je niet meer bellen voor hun producten, diensten of speciale promoties. Dit wil dus zeggen dat hierdoor geen enkel bedrijf je nog mag contacteren, behalve in het kader van een contractuele overeenkomst.Mocht u nog vragen hebben sta ik graag ter uwer beschikking en hoop u hiermee voldoende van dienst geweest te zijn.Jeroenbofrost* BeneluxCertified Data Protection Officerprivacy@bofrost.be0032/16 981 919 bofrost.beDeze e-mail bevat vertrouwelijke en/of wettelijk beschermde informatie. Indien u niet de juiste geadresseerde bent of deze e-mail per vergissing gekregen heeft, gelieve dan onmiddellijk de afzender te informeren en de e-mail te vernietigen. Kopieren of verspreiden van de inhoud van de e-mail is strikt verboden.This e-mail may contain confidential and/or privileged information. If you are not the intended recipient (or have received this e-mail in error) please notify the sender immediately and destroy this e-mail. Any unauthorized copying, disclosure or distribution of the material in this e-mail is strictly forbidden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform