Op 21 oktober ging ik over tot het bestellen van Het Kameleon Boxspring Bed inclusiefTopper bij Emma Matratzen GmbH, een onderneming met zetel te Moselstr 27, D-60329 Frankfurt am Main met ondernemingsnummer 0693.665.509. De prijs was € 1.155,23. De afgesproken leveringstermijn was 10 dagen.Hieronder een overzicht van mijn communicatie via mail:Op 7 november stuurde ik een eerste klacht. In 1 van de geleverde bedframes zat een productiefout, dit bedframe moest opgehaald worden en er moest een nieuw geleverd worden + mijn matras werd niet binnen de leveringstermijn geleverd.Op 14 november stuurde een tweede reminder.Op 15 november stuurde ik een derde reminder.Op 21 november stuurde ik een vierde reminder.Op 28 november stuurde ik een vijfde reminder.Op 7 december stuurde ik een zesde reminder. Op 3 januari stuurde ik een zevende reminder.Hieronder een overzicht van telefonisch contact:Op 28 november belde ik een eerste keer, dit telefoontje duurde 8 minuten, 11 seconden. Hier beloofden ze mij dat de matras rond 6 december zou geleverd worden.Op 5 december belde ik een tweede keer, dit telefoontje duurde 4 minuten en 54 seconden. Hier kreeg ik het nieuws dat de matras nog niet geproduceerd was en dat de levering nog niet geweten was.Op 7 december belde ik een derde keer, dit telefoontje duurde 40 minuten en 35 seconden. Tijdens dit telefoontje werd pas het probleem met het bedframe opgelost. De vrouw beloofde mij dat mijn matras 10 januari zou geleverd worden.Op 3 januari belde ik een vierde keer, deze keer kreeg ik te horen dat mijn matras pas tussen 25 en 30 januari geleverd wordt.