Beste,Oktober 2022 hebben wij in onze nieuwe woning Telenet geactiveerd. Op dat moment zat Telenet net in een overgansfase van het oude systeem naar het nieuwe systeem. Dit houdt in dat, bij de installatie van onze modem, er heel wat is foutgelopen. Zo kregen ze ons account niet geactiveerd en konden ze ons niet correct registreren in het nieuwe systeem (ze vonden geen info terug).Resultaat hiervan das dat we tot 3 maand zonder telenet/internet/tv hebben gezeten en tot 5 keer een technieker hebben langsgehad. De techniekers werden random gestuurd omdat in hun nieuw systeem niets terug was te vinden over vorige afspraken. Tor ergernis toe kregen ook deze nieuwe techniekers het issue niet opgelost. Vervolgens hebben wij 100 keer moeten bellen met de klantendienst, 100 keer opnieuw onze uitleg moeten doen (daar ze niks konden terug vinden/opslaan). Na dreigen om dan eindelijk naar de concurrent te gaan, heeft er iemand voorgesteld om ons een account aan te maken in het oude systeem van telenet. Wonder bij wonder ging ons internet, na de 6de technie´ker opeens wel.We werden verzekerd dat we ons niets moesten aantrekken van het overige dossier in het nieuwe systeem en dat hier nog wel wat mails van zouden volgen voor ze ons konden verwijderen.Zogezegd, zo gedaan. We zijn ondertussen een jaar en 3 maand verder en wij ontvangen nog elke maand een aanmaning + incasso herinnering over dit account met een betaling die oploopt tot 600 euro aan schuld.Na, opnieuw (ik lieg niet) meer dan 100 keer met de klantendienst aan de lijn te hangen om elke keer opnieuw de situatie uit te leggen (zoals je ondertussen weet, kunnen ze niks terug vinden, alleen op klantennummer) blijven ze garanderen dat we ons niks moeten aantrekken van de lopende facturen.Ondertussen krijgen we aanmaning van een incassobureau dat er een deurwaarder gaat langskomen. De maat is vol en ik ben hier absoluut niet over te spreken.Het account nummer +klantennummer kunnen jullie terugvinden in deze klacht.Ik dien jullie met SPOED aan te dringen om het nodige te doen, de deurwaarder af te blazen en eindelijk jullie systeem op punt te zetten. Het is schandalig dat dit al 15 maand aansleept en er uiteindelijk tot een deurwaarder zou worden overgegaan. Het is JULLIE fout. Ik ben ook echt geneigd om hiervoor een advocaat onder de arm te nemen tegen Telenet.PS: Ons werkend klantnummer is 1162527418. Hier betalen we uiteraard mooi maandelijks op.