Blijven factuur sturen terwijl alles betaald is en opzeg correct gebeurt is
Aard van probleem:
AndereKlacht
A. C.
Naar: Basic-Fit
Beste, Ik had voor mijn 2 zonen een jaar contract bij basis fit die ingegaan is op 24/10/2022. Ik heb in augustus de opzeg gedaan. Ik heb 48 weken( want de domiciliëring werkt per 4 weken) betaald want ik had 4 weken gratis. Eerste betaling was 39,99€ op 24/10 dat was de eerste 4 weken +10€ lidkaart. dan was het 4 weken gratis en dan vanaf december telkens 32,5€ betaald (drank 2,5€) . Ik heb 12x betaald dus is 48 weken. En nog blijven ze mij sturen dat ik nog moet betalen? Terwijl i´k mijn opzeg gedaan heb. Wat kan ik hieraan doen want ze blijven mij stalken en geld aftroggelen
Berichten (13)
Basic-Fit
Naar: A. C.
We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 11686370 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"!Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging!Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België
Basic-Fit
Naar: A. C.
Goedemiddag,De gratis periode wordt bij je lidmaatschap er bij gedaan. Na je gratis periode gaat pas de betalingsperiode per 4 weken in. 4 weken is 28 dagen. In een jaar zijn dat dus 13 betaaltermijnen. Daarbij zie ik ook dat de opzegtermijn erbij word berekend wat niet is betaald. Het restbedrag van € 49,99 dient vooralsnog betaald te moeten wordenMet sportieve groet,RabieCustomer SupportBasic-FitWist je dat je voor veelgestelde vragen ook terecht kunt op onze website? Daarnaast kun je ook inloggen op My Basic-Fit om wijzigingen aan te brengen én ledenvoordeel te behalen bij onder andere NXT Level Sports Nutrition.© Basic-Fit Nederland statement ContactT2410.1ref:!00D240fJbb.!500R6037Ixm:ref
A. C.
Naar: Basic-Fit
Ik heb de eerste keer bij de aansluiting van mijn contract al direct betaald voor de eerste maand of 4 weken, en de 2de maand of 4 weken waren de gratis proefperiode. Dus gaat mijn contract in bij de eerste betaling en niet na de gratis periode! Dus is mijn opzeg periode in oktober en deze is betaald. Het is toch absurd dat mijn contract pas loopt na 2 maanden als de start datum 24 oktober was. En 4 weken gratis krijgen, en dan zou ik die nu ook nog moeten betalen???? En u zegt 13 maanden betalen? Daar is u antwoord al. De 4 weken " gratis" worden gewoon aangerekend! Dit is pure oplichting. Ik heb alles betaald wat betaald moet worden van mijn jaarcontract bij jullie of te wel 52 weken waar ik er 48 van betaald heb en 4 gratis.
Basic-Fit
Naar: A. C.
We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 11699040 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"!Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging!Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België
Basic-Fit
Naar: A. C.
Hi Alexandra,Bedankt dat je contact opneemt met onze klantenservice.Het lidmaatschap werd aangemaakt op 24-10-2022. De periode 24-10-202220-11-2022 was gratis. Het klopt echter dat jij bij de inschrijving gelijk een betaling voldoet. Dit is een aanbetaling voor de eerste periode na de gratis periode. Voor jou ging dit om de periode 21-14-202218-12-2022. Zoals eerder aangegeven start jouw jaarcontract pas na de gratis periode, dit betekend dat het jaarcontract startte per 21-11-2022. Hierdoor had jij een eerst mogelijke einddatum van 20-11-2023. Omdat er per 4 weken wordt betaald dienen er in een jaar tijd 13 perioden te worden betaald. Momenteel heb jij nog een openstaand bedrag van € 49,99 bestaande uit € 32,49 voor de periode 23-10-2023/19-11-2023 en € 17,50 aan herinneringskosten.Laat het me gerust weten als je nog andere vragen hebt of raadpleeg onze FAQ.Met sportieve groet,MennoCustomer SupportBasic-FitWist je dat je voor veelgestelde vragen ook terecht kunt op onze website? Daarnaast kun je ook inloggen op My Basic-Fit om wijzigingen aan te brengen én ledenvoordeel te behalen bij onder andere NXT Level Sports Nutrition.© Basic-Fit Nederland statement ContactT2410.1ref:!00D240fJbb.!500R603Ibln:ref
A. C.
Naar: Basic-Fit
Hallo ,Jullie zijn fout! Ik heb 24/10/2022 39,90€ betaald voor de eerste 4 weken + 10€ voor de kaart. Dan is in november tot december mijn gratis periode geweest en dan in december de 2de betaling. Ik heb niet eerst mijn gratis periode gehad. Mijn contract is beginnen lopen 24/10 en niet in november! En einde contract is oktober 2023. Ik heb voldaan aan alle betalingen en ben volledig in orde.Mvg Alexandra
Basic-Fit
Naar: A. C.
We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 11767290 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"!Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging!Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België
Basic-Fit
Naar: A. C.
Hi Alexandra,Ik snap de verwarring en zal het uitleggen. Een betaling per 4 weken is geen volledige kalendermaand. 4 weken x 7 dagen is 28 dagen. Dat maakt dat je bij ons 13 betaaltermijnen hebt.Mocht je nog vragen hebben, dan hMet sportieve groet,RabieCustomer SupportBasic-FitWist je dat je voor veelgestelde vragen ook terecht kunt op onze website? Daarnaast kun je ook inloggen op My Basic-Fit om wijzigingen aan te brengen én ledenvoordeel te behalen bij onder andere NXT Level Sports Nutrition.© Basic-Fit Nederland statement ContactT2410.1ref:!00D240fJbb.!500R604AEYr:ref
A. C.
Naar: Basic-Fit
Klopt 13 betaaltermijnen - 1 x GRATIS = 12 en ik heb 12 keer betaald dus is alles betaald.
Basic-Fit
Naar: A. C.
We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 11905789 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"!Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging!Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België
Basic-Fit
Naar: A. C.
Beste heer/mevrouwBedankt voor het kenbaar van de klacht.In onze administratie heb ik het lidmaatschap van de heer Kynan Bijnens nagekeken.Meneer heeft op 5-6-2023 het lidmaatschap stopgezet. Einddatum is 20-11-2023. Meneer had een contract bestaande uit 52 weken afgesloten. De eerstmogelijke einddatum was november 2023. Lidgelden moeten worden betaald tot de einddatum.Er vinden 13 domiciliëringen plaats. Het openstaande bedrag op het lidmaatschap bedraagt nu nog de periode 23-10-2023/19-11-2023 en twee herrineringskosten.Laat het me gerust weten als u nog andere vragen hebt.Met vriendelijke groet,JeskaCustomer SupportBasic-FitWist je dat je voor veelgestelde vragen ook terecht kunt op onze website? Daarnaast kun je ook inloggen op My Basic-Fit om wijzigingen aan te brengen én ledenvoordeel te behalen bij onder andere NXT Level Sports Nutrition.© Basic-Fit België statement ContactT2410.1ref:!00D240fJbb.!500R605k2Yb:ref
A. C.
Naar: Basic-Fit
Ja klopt omdat er 2x in 1 maand geld afging heb ik zelf de betalingen gedaan. En alles is betaald, 12x + 1 maand gratis dus ik ben in orde gelijk ik al van in het eerste bericht gezegd heb. Contract ingegaan op 24 of 25 oktober, toen ook 1ste x betaald, dan maand gratis en dan nog 11x betaald dus alle betalingen zijn gedaan. Mvg
Basic-Fit
Naar: A. C.
We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 11910383 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"!Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging!Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten