Terug

Blijven domiciliëren nadat contract gestopt is

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. W.

Naar: Celside Insurance

17/12/2021

BesteIk heb jammer genoeg een contract met celside (SFAM) aangegaan bij het kopen van mijn nieuwe gsm in de Switch winkel te Leuven. Na herroeping van het contract op 08/12/2021 (waarvan ik bewijs heb), zijn er nog steeds bedragen van mijn rekening gegaan. Even voor de volledige context: Ik heb mij gsm besteld op 25/10/2021 en dan het eerste contract aangegaan. Jammer genoeg heb ik de email met dit contract verwijderd, omdat ik dacht dat alles nu in orde was. Begin november ben ik mij gsm gaan afhalen. De medewerker van de Switch (Kacper) zei dat hij alles zou overzetten naar nieuwe contracten, waardoor ik zogezegd 2 maanden 'gratis' zou hebben. Dit gaat over celside, hubside en cyrana. Ik heb al deze bedrijven begin deze maand gecontacteerd om na de gratis eerste maand op te zeggen. Intussen heeft cyrana €9,99 van mijn rekening gehaald, gezegd dat ze dat zouden terugvorderen, maar ik heb nog steeds niet gezien. SFAM/celside heeft ondertussen volgende bedragen van mijn rekening gehaald: €19,99, €19,99, €9,99 en €52,99. Dit zijn grote bedragen voor een student die elke maand volgens een bepaald budget leeft. Indien er dus contracten van de eerste keer toch open staan, dan is dit volgens mij de schuld van de medewerker. Hij heeft duidelijk gecommuniceerd dat ik daarvoor NIETS meer moest doen en enkel voor de nieuwe begin december moest bellen. Ik ben ten einde raad. De klantendienst bereiken is al moeilijk genoeg en ik heb geen idee waarom er zoveel bedragen van mijn rekening zijn gegaan. Ik wil graag terugbetaald worden voor alles en alle contracten op mijn naam per onmiddellijk stopzetten. Met vriendelijke groeten en alvast bedanktEW

Berichten (2)

Celside Insurance

Naar: E. W.

17/12/2021

Madame, Monsieur,Nous vous confirmons la bonne réception de votre courriel, et vous en remercions.Depuis toujours, la satisfaction, le bien-être, la santé de nos clients et de nos équipes sont au cœur de nos préoccupations.Alors que le monde entier traverse une crise sanitaire sans précédent, nous avons renforcé l’ensemble de nos mesures, afin de de participer à l’endiguement du virus COVID 19.Nous suivons en temps réel l'évolution de l'épidémie et sommes très attentifs aux communications des autorités sanitaires nationales et internationales pour adapter en permanence nos mesures et adopter les bons comportements.L’application de ces mesures a pour objet de préserver la santé de tout un chacun, notamment celle des collaborateurs de notre groupe, à laquelle nous sommes éminemment attachés.Par conséquent, nous vous informons qu’au regard de ce qui précède, les délais de traitement de votre demande vont être nécessairement allongés.Toutefois et malgré le contexte actuel, nous tenons à vous préciser que, plus que jamais, nos équipes se mobilisent pour vous. Notre engagement auprès de vous est de tout mettre en œuvre pour continuer à vous délivrer la meilleure qualité de service possible.Enfin, nous vous rassurons également sur le fait que la date de réception de votre courriel est annotée à votre dossier, et fera foi dans le traitement de votre demande.Nous vous prions de bien vouloir nous excuser pour ce désagrément et vous remercions pour votre compréhension.Sincères salutations.

E. W.

Naar: Celside Insurance

20/12/2021

Ondertussen gebeld met klantendienst & alhoewel ze heel moeilijk toegankelijk zijn, heeft medewerker mij goed verder geholpen en is het contract opgezegd.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform