Terug

Binneninstallatie niet ontlucht na plaatsing digitale meter

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. N.

Naar: FLUVIUS

27/04/2021

Beste,Op donderdag 22 april 2021 installeerde Fluvius, op hun eigen vraag, een digitale meter voor elektriciteit en aardgas op ons adres. Vlak nadat de techniekers vertrokken waren, merkte mijn man op dat ons kraanwater niet meer warm werd. Hij ging kijken naar de verwarmingsketel en zag een foutmelding. Na telefonisch contact met Fluvius bleek dat de techniekers niet meer opnieuw konden langskomen om hun fout te herstellen en stelde de contactpersoon van Fluvius voor dat ik mijn eigen installateur zou bellen. Zo gezegd, zo gedaan. Deze laatste kwam die namiddag nog langs en merkte op dat Fluvius de binneninstallatie niet had ontlucht waardoor de verwarmingsketel foutmelding gaf en geen water meer opwarmde (deze verklaring is ook te vinden op de factuur in bijlage). Vandaag ontving ik de factuur van onze installateur (die we uiteraard meteen gaan betalen voor zijn diensten). Ik stel echter Fluvius in gebreke voor deze nalatigheid en verwacht dat ze het bedrag terugstorten op onze rekening (rekeningnummer zal nog worden doorgegeven - wil ik niet openbaar hebben staan).

Berichten (3)

FLUVIUS

Naar: A. N.

03/05/2021

BesteWij hebben dit dossier overgemaakt aan onze dienst schadebeheer.Zij zullen de klant op de hoogte houden over het verdere verloop van dit dossier.Vriendelijke groetenElly Aerts s:www.fluvius.be/disclaimer

A. N.

Naar: FLUVIUS

21/05/2021

Beste Elly,Kan u nog eens navraag doen bij dienst schadebeheer? Ik heb hier niets meer van vernomen. Alvast bedankt.Mvg,Anneleen

FLUVIUS

Naar: A. N.

16/06/2021

BesteWij hebben het dossier, met bijbehorende copie factuur, op 07/05/2021 overgemaakt aan TEA Genk, aangezien deze aannemer de digitale meter plaatste.Vriendelijke groetenElly Aerts s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform