Beste,Op donderdag 22 april 2021 installeerde Fluvius, op hun eigen vraag, een digitale meter voor elektriciteit en aardgas op ons adres. Vlak nadat de techniekers vertrokken waren, merkte mijn man op dat ons kraanwater niet meer warm werd. Hij ging kijken naar de verwarmingsketel en zag een foutmelding. Na telefonisch contact met Fluvius bleek dat de techniekers niet meer opnieuw konden langskomen om hun fout te herstellen en stelde de contactpersoon van Fluvius voor dat ik mijn eigen installateur zou bellen. Zo gezegd, zo gedaan. Deze laatste kwam die namiddag nog langs en merkte op dat Fluvius de binneninstallatie niet had ontlucht waardoor de verwarmingsketel foutmelding gaf en geen water meer opwarmde (deze verklaring is ook te vinden op de factuur in bijlage). Vandaag ontving ik de factuur van onze installateur (die we uiteraard meteen gaan betalen voor zijn diensten). Ik stel echter Fluvius in gebreke voor deze nalatigheid en verwacht dat ze het bedrag terugstorten op onze rekening (rekeningnummer zal nog worden doorgegeven - wil ik niet openbaar hebben staan).