Geachte mevrouw/heer,
Ik ben klant bij uw onderneming met referentie 1109439823.
Ik ben sinds afgelopen donderdag verhuisd. Ik heb deze verhuis op tijd bij jullie aangegeven. In eerste instantie hebben jullie het internet op mijn oude adres 1 week te vroeg afgesloten waardoor ik enkele dagen zonder internet zat en een nieuwe modem moest gaan halen.
Inmiddels verblijf ik al een week op mijn nieuw adres. Ik heb de activatie van de modem op mijn nieuw adres onmiddellijk gedaan. Dit gaf niet het gewenste resultaat. Ik nam meteen contact op met de klantendienst en kreeg hier te horen dat er een billing probleem is. Er werd gezegd dat deze dienst niet te contacteren valt en dat er een order is aangemaakt. Het probleem zou binnen de 48 uur worden opgelost. Inmiddels zijn we een week verder en is er nog niets gebeurd. Er is ook geen zicht op een oplossing. Ik bel dagelijks met de klantendienst omdat ik mij als consument hier machteloos voel. Ik bereid alles maanden op voorhand voor omdat internet cruciaal is voor mijn doctoraat en het thuiswerk van mijn partner. Door fouten die jullie maken zit ik ondertussen al een week in een situatie dat ik mijn onderzoek en mijn partner haar job niet naar behoren kunnen doen en dit zonder enige uitleg buiten "het is een billing issue, u zult moeten wachten, wij kunnen niets doen." Ik hoop dat deze klacht jullie vindt en dat de service asap herstelt wordt en hier een gepaste vergoeding tegenover staat.
Met vriendelijke groet,