Terug

Bijzonder slecht signaal

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. E.

Naar: Telenet

15/06/2023

GeachteIk contacteerde uw helpdesk dit weekend naar aanleiding van voortdurende haperingen in mijn internetverbinding. Uw medewerken aan de telefoon plande een afspraak. Vandaag is iemand van uw onderaannemers langsgekomen om het probleem te bekijken. Nadat - alweer - eerst alle inkomende signalen normaal waren en er dan maar waarschijnlijk iets mis zou zijn met mijn installatie binnenshuis nadat ik aangetoond heb dat er daarmee absoluut helemaal geen probleem is, nadat uw medewerker dit dan ook zelf heeft kunnen vaststellen ... blijken er dan toch grote fluctuaties te zitten op de sterkte van het inkomende signaal waarna uw medewerker een afspraak voor me plande met een andere medewerker, die ergens in de loop van volgende week wel eens zou komen kijken... Die grote fluctuaties zijn al jaren een gekend probleem hier in de buurt. Uw respons op het probleem is ook al jaren hetzelfde: u helpt diegene die u contacteerde, doch steeds een beetje ten koste van alle andere aansluitingen in de buurt, waarna iemand ander contact opneemt ... U schept een putje om een ander putje te vullen, ...Mijn kinderen zitten beiden op de middelbare school, zijn vandaag gestart met hun examens en komen meermaals vragen of er iets mis is met het internet. Efficiënt studeren zit er met de beruchte digisprong er op deze manier niet echt in. Verder: via de toepassing Telenet TV kijk ik TV op mijn computer als digicorder en TV in gebruik zijn door mijn vrouw. De laatste weken is het echter onmogelijk om een programma of film in een keer te bekijken: meerde haperingen per minuut, waarbij het beeld meerdere secondes bevriest, zijn al bijzonder frustrerend maar dat zo'n hapering dan ook nog eens meermaals uitmond in één of andere foutcode (1003) die het programma dan maar afsluit, is onvergeeflijk. En dat de beeldkwaliteit me denken aan TV van in mijn kindertijd op een onweerachtige dag maakt mijn ergernis helemaal compleet.Uw service is in deze absoluut ondermaats.Ik denk dat ik als klant sinds jaren mijn trouw al voldoende bewezen heb. Ik denk ook dat mijn abonnement meer dan voldoende kost om mezelf en mijn 3 gezinsleden van een topproduct te voorzien. Ik heb mijn rekeningen sinds enkele jaren enkel omhoog zien gaan, terwijl de kwaliteit van uw producten en service erop achteruit zijn gegaan.

Berichten (1)

Telenet

Naar: N. E.

19/06/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform