Terug

Bijna geen aankopen met zakelijke account

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: bol.com

11/09/2016

19 van de 20 aankopen die ik wil uitvoeren met mijn zakelijke account op Bol.com kunnen niet doorgaan. Daar het gaat om aankopen via één van hun externe verkopers kan men mij geen factuur aanbieden en moet ik het artikel uit het winkelwagentje verwijderen. In elke van deze gevallen moet ik mijn aankoop elders uitvoeren. Men maakt bij Bol.com wel veel reclame dat ze de grootste winkel zijn en je als zakelijke klant bij hen alles kan vinden. Tot daar klopt het wel, je kan ze echter niet aankopen. Na contact met de helpdesk waar ze niet al te vriendelijk waren, is er ook nog geen oplossing. Enkel de melding dat ik me dan maar moet beperken tot de aankoop van enkel hun eigen artikelen. Ook daar wringt nu net het schoentje. Als je een artikel opzoekt staat er nergens vermeld dat dit gaat om een eigen artikel. Dit kom je pas te weten bij de afrekening.

Berichten (3)

bol.com

Naar: A. C.

11/09/2016

DATA NOT AVAILABLE

bol.com

Naar: A. C.

11/09/2016

Besteheer/mevrouw,Hartelijk dank voor je e-mail van 11 september 2016.Ik snap dat je niet helemaal tevreden bent hiermee. Helaas kan ik je op dit moment niet voorzien van de juiste antwoorden. Ik zal je vraag meteen doorzetten naar de desbetreffende afdeling en ervoor zorgen dat je binnen 2 werkdagen een antwoord krijgt. Ik hoop dat ik inmiddels voldoende heb kunnen informeren middels deze mail. Nog een fijne dag !Met vriendelijke groet,Akashbol.com Klantenservicewww.bol.comAls je vraag hiermee nog niet voldoende is beantwoord, dan kun je dit aangeven in antwoord op dit bericht.---- Original Message ---- Unsubscribe--/

bol.com

Naar: A. C.

13/09/2016

Besteheer/mevrouw,Enige tijd geleden nam je contact met ons op omdat je graag zou willen weten waar je een BTW factuur kan krijgen.De BTW facturen dienen opgevraagd te worden bij de externe verkopers, wij kunnen je deze helaas niet aanleveren.Mocht je nog verdere vragen hebben stel ze dan gerust, wij staan 24/7 voor je klaar en wensen je een hele fijne dag verder.Met vriendelijke groet,Shannenbol.com Klantenservicewww.bol.comAls je vraag hiermee nog niet voldoende is beantwoord, dan kun je dit aangeven in antwoord op dit bericht.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform