Beste Lucien,Het spijt me ten zeerste dat er zich complicaties hebben voorgedaan bij het toevoegen van je verzekering, en ik begrijp dat dit een onaangename ervaring voor je is geweest.Ik heb onmiddellijk melding gemaakt van de situatie bij de verantwoordelijke van onze winkel in Gent. De medewerker die je destijds heeft geholpen, zal hier zeker op worden aangesproken. Niettemin begrijp ik dat dit jouw probleem niet volledig oplost.Om ervoor te zorgen dat je toch nog kunt profiteren van een zekerheidspakket, wil ik je vriendelijk verzoeken om opnieuw langs te komen in onze winkel in Gent. Het is belangrijk dat je het volledige product en de bijbehorende, originele verpakking meeneemt. Op die manier kunnen onze medewerkers de verzekering alsnog aan je order toevoegen, onder voorwaarde dat je Meta Quest 3 nog in goede staat verkeert. De verantwoordelijke is op de hoogte gebracht van deze situatie, en ik heb intern ook de nodige notities op je order gemaakt.Ik hoop oprecht dat je deze oplossing passend vindt. Mocht je verdere vragen hebben of als er iets is waarmee we je kunnen assisteren, staan we natuurlijk voor je klaar.Nogmaals onze excuses voor het ongemak, en we waarderen je geduld en begrip.Met vriendelijke groet,Jana van CoolblueBackoffice MedewerkerAlles voor een glimlachCoolblue.beBorsbeeksebrug 282600 BerchemE-mail: klantenservice@coolblue.beTel: 03 808 27 00 --- original message ---On December 4, 2023 at 2:34 :PM GMT+1 klachtenbox@test-aankoop.be