Terug

Bijkomende verzekering Quest 3

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. H.

Naar: Cool blue

04/12/2023

Beste,Een korte schets van het probleem.Op 29 september 2023 bestelde ik in voorverkoop de VR-bril Quest 3 en de Elite-strap met batterij.Op 10 oktober ging ik naar de winkel om die op te halen en uiteraard te betalen. Ik vroeg een 5 jaar durende bijkomende verzekering voor de quest 3 van €68.De bediende van Coolblue zei dat volgens de computer geen bijkomende verzekering voorzien was voor de Quest 3. Wij vonden dat zeer eigenaardig dus betaalde ik zonder de bijkomende verzekering.Na een tijd zag ik op de website van Coolblue de Quest 3 staan met de mogelijkheid van de 5 jaar bijkomende verzekering. Dus ging ik onmiddellijk naar de winkel om uitleg te krijgen en om dat toch nog in orde te brengen.Het antwoord was neen omdat het meer dan een maand na de verkoop was.Maar op de dag van de verkoop wilde ik die verzekering erbij nemen maar de computer liet het niet toe en de bediende oordeelde dat het zo was.Ik heb dan contact opgenomen met de klantendienst. Het uiteindelijk besluit was neen omdat het een bundel aankoop betrof (quest 3 + Elite-strap) kon daarop geen bijkomende verzekering genomen worden. Ik als klant kan toch niet weten dat bij een bundel verkoop de verzekering niet mogelijk is. De medewerker zou mij dat moeten meedelen en dan zou ik de 2 toestellen apart afgerekend hebben en dan was de verzekering op de quest 3 wel mogelijk. De medewerker heeft op mijn vraag naar de bijkomende verzekering ook geen info aan iemand anders gevraagd die misschien wel wist wat het probleem zou kunnen zijn. Op de website zou ook mogen staan dat bij een bundelverkoop geen bijkomende verzekering kan genomen worden zodat de klant (en de coolblue medewerker) deze info heeft en dat er geen verkeerde besluiten kunnen genomen worden .Ik wil nog altijd de 5 jaar bijkomende verzekering nemen zoals ik van plan was bij de aankoop van de quest 3mvg,L. Hublé

Berichten (1)

Cool blue

Naar: L. H.

05/12/2023

Beste Lucien,Het spijt me ten zeerste dat er zich complicaties hebben voorgedaan bij het toevoegen van je verzekering, en ik begrijp dat dit een onaangename ervaring voor je is geweest.Ik heb onmiddellijk melding gemaakt van de situatie bij de verantwoordelijke van onze winkel in Gent. De medewerker die je destijds heeft geholpen, zal hier zeker op worden aangesproken. Niettemin begrijp ik dat dit jouw probleem niet volledig oplost.Om ervoor te zorgen dat je toch nog kunt profiteren van een zekerheidspakket, wil ik je vriendelijk verzoeken om opnieuw langs te komen in onze winkel in Gent. Het is belangrijk dat je het volledige product en de bijbehorende, originele verpakking meeneemt. Op die manier kunnen onze medewerkers de verzekering alsnog aan je order toevoegen, onder voorwaarde dat je Meta Quest 3 nog in goede staat verkeert. De verantwoordelijke is op de hoogte gebracht van deze situatie, en ik heb intern ook de nodige notities op je order gemaakt.Ik hoop oprecht dat je deze oplossing passend vindt. Mocht je verdere vragen hebben of als er iets is waarmee we je kunnen assisteren, staan we natuurlijk voor je klaar.Nogmaals onze excuses voor het ongemak, en we waarderen je geduld en begrip.Met vriendelijke groet,Jana van CoolblueBackoffice MedewerkerAlles voor een glimlachCoolblue.beBorsbeeksebrug 282600 BerchemE-mail: klantenservice@coolblue.beTel: 03 808 27 00 --- original message ---On December 4, 2023 at 2:34 :PM GMT+1 klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform