Terug

Bijkomende kost voor diensten die oorspronkelijk beloofd waren

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. V.

Naar: KWADRO

20/12/2022

Beste, Ik nam eerder rechtstreeks contact op met Kwadro. Zij antwoorden niet of laat en 'blijven nu bij hun standpunt'.Wat is er gebeurd? Ik heb een offerte getekend voor het plaatsen van nieuwe ramen. Deze offerte werd opgesteld na een huisbezoek. Er werd beloofd dat de ramen terug zouden afgewerkt worden zoals voorheen.Kwadro eist nu 307 EUR extra betaling om extra latjes aan te leveren voor de afwerking van de ramen.Zij baseren zich hiervoor op hun offerte waarin staat dat 'niet vermelde plooiwerken niet inbegrepen zijn'.De commerciële agent en de plaatsers hebben echter eerder mondeling bevestigd dat de werken zouden afgewerkt worden, zodat het niet zichtbaar was dat er eerste andere ramen uitgebroken waren.Concreet ontbreken er 4 latjes. 2 binnen om de afwerking te maken van wat de pleisterwerken niet konden oplossen, na de afbraakwerken. En 2 buiten omdat de dorpel die zij bestelden niet overeenkomt met de vorige hoogte.Ik ben absoluut niet tevreden met de manier van aanpak, de extra kost en de verschrikkelijke communicatie vanuit het bedrijf. Zij stuurden 4 betalingsherinneringen, terwijl er onze vraag aan hun kant openstond!Bedankt voor de bemiddeling in deze.Mvg,Els

Berichten (2)

E. V.

Naar: KWADRO

06/01/2023

Beste,Mag ik u vragen hierop te antwoorden?Els

KWADRO

Naar: E. V.

26/01/2023

Beste,De offerte, die onze verkoper uitvoerig besproken heeft tijdens de offertebespreking met de klant, vermeldt duidelijk dat er geen extra plooiwerken inbegrepen zijn, zie bijlage. Ook in onze algemene voorwaarden staat genoteerd dat als er meerwerken noodzakelijk zijn om tot een deugdelijke uitvoering te komen dat wij het recht hebben de prijs voor te stellenaan te passen.Na de plaatsing van buitenschrijnwerk, in een te renoveren woning, kunnen er altijd extra werken voorgesteld worden.Indien deze niet vooraf voorzien waren in de offerte wordt hiervoor een prijsvoorstel gedaan.De klant is hierin vrij om deze te laten uitvoeren of zelf te voorzien.Dat is wat wij hier ook gedaan hebben. Zie bijlage.Als mevrouw niet wil ingaan op deze prijs, dat kan en is dat haar recht, maar dan hoeft dit niet via allerlei kanalen rond gestuurd te worden zodat mevrouw haar gelijk kan krijgen en vooral om het gratis te verkrijgen.Wij dienen voor deze de bestelling, productie en plaatsing van deze materialen ook betalen!Gelieve deze klacht op jullie forum te verwijderen aub.Bedankt.Vriendelijke groeten,Sophie De ConinckOffice managersophie.deconinck@kwadro.be02 304 22 00KwadrO RumstBussestraat 442840 RumstT 015 31 86 21Erumst@kwadro.beKwadrO GrimbergenWolvertemsesteenweg 3171850 GrimbergenT 02 609 53 70Egrimbergen@kwadro.beKwadrO DilbeekNinoofsesteenweg 8661703 SchepdaalT 02 486 11 95Epajottenland@kwadro.bewww.kwadro.beBegin doorgestuurd bericht:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform