Beste,De offerte, die onze verkoper uitvoerig besproken heeft tijdens de offertebespreking met de klant, vermeldt duidelijk dat er geen extra plooiwerken inbegrepen zijn, zie bijlage. Ook in onze algemene voorwaarden staat genoteerd dat als er meerwerken noodzakelijk zijn om tot een deugdelijke uitvoering te komen dat wij het recht hebben de prijs voor te stellenaan te passen.Na de plaatsing van buitenschrijnwerk, in een te renoveren woning, kunnen er altijd extra werken voorgesteld worden.Indien deze niet vooraf voorzien waren in de offerte wordt hiervoor een prijsvoorstel gedaan.De klant is hierin vrij om deze te laten uitvoeren of zelf te voorzien.Dat is wat wij hier ook gedaan hebben. Zie bijlage.Als mevrouw niet wil ingaan op deze prijs, dat kan en is dat haar recht, maar dan hoeft dit niet via allerlei kanalen rond gestuurd te worden zodat mevrouw haar gelijk kan krijgen en vooral om het gratis te verkrijgen.Wij dienen voor deze de bestelling, productie en plaatsing van deze materialen ook betalen!Gelieve deze klacht op jullie forum te verwijderen aub.Bedankt.Vriendelijke groeten,Sophie De ConinckOffice managersophie.deconinck@kwadro.be02 304 22 00KwadrO RumstBussestraat 442840 RumstT 015 31 86 21Erumst@kwadro.beKwadrO GrimbergenWolvertemsesteenweg 3171850 GrimbergenT 02 609 53 70Egrimbergen@kwadro.beKwadrO DilbeekNinoofsesteenweg 8661703 SchepdaalT 02 486 11 95Epajottenland@kwadro.bewww.kwadro.beBegin doorgestuurd bericht: