Klacht
B. M.
Naar: EUROPCAR
Beste,Ik heb een auto gereserveerd bij Europcar voor 3 dagen. Wegens onvoorziene omstandigheden heb ik de auto 3 dagen en 1uur en 33 minuten gehuurd, waardoor Europcar 4 dagen in rekening brengt. Ik ben zeker akkoord met een pro rata, maar niet met een hele dagvergoeding.
Berichten (7)
EUROPCAR
Naar: B. M.
Bedankt om onze klantendienst te contacteren. Uw aanvraag werd geregistreerd onder referentie 19559531. Wees ervan overtuigd dat wij ons best doen om uw vraag zo snel als mogelijk te behandelen. Een copie van uw factuur kan u bekomen via www.europcar.be, selecteer "print een factuur" op het HELP gedeelte van de homepagina. Indien u informeert naar uw huurwaarborg, gelieve te noteren dat dit tot 10 werkdagen kan duren vooraleer het bedrag beschikbaar is op uw bankrekening. Vriendelijke groeten,-------------------------------------------------------------------------------------------------------Chère Cliente, Cher Client, Merci d'avoir contacté notre Service Relation Client. Votre demande porte la référence 19559531. Soyez assurés que nous restons mobilisés pour vous répondre dans les meilleurs délais. Pour obtenir un duplicata de facture, vous pouvez vous rendre sur notre site internet www.europcar.be, rubrique Imprimer Votre Facture. Si votre demande concerne votre pré-autorisation, nous vous informons que son montant est généralement disponible sur votre compte bancaire dans un délai de dix jours ouvrés. Cordialement, Europcar - Service Relation Client-------------------------------------------------------------------------------------------------------Thank you for contacting our Customer Services department. Your request has been registered under reference 19559531. Please rest assured that we will do our best to handle your request as soon as possible. You can obtain a copy of your invoice via www.europcar.be, select 'print an invoice' on the HELP section of the homepage. If you are enquiring about your rental deposit, please note this may take up to ten working days for the funds to be available on your account.Best Regardsse.Thread_IdEuropcar Belgium Customer ServicesBrixtonlaan 43B - 1930 ZaventemBELGIUMOffice: +32 709 71 15customer.servicesbelgium@europcar.comref:!00D580L9nB.!5001i01LbI1f:refSave trees. Print only when necessary.ref:!00D580L9nB.!5001i01LbI1f:ref--------------------------------------------------------------11/04/2024To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to Customer.ServicesBelgium+unsubscribe@europcar.com. To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to Customer.ServicesBelgium+unsubscribe@europcar.com.
EUROPCAR
Naar: B. M.
Beste Testaankoop,Hieronder vindt u een voorbeeld van de Algemene Huurvoorwaarden van Europcar met betrekking tot de berekeningsregel van een daghuur.De klant gaat akkoord met deze voorwaarden, die van toepassing zijn op alle huurovereenkomsten:Article 5:1) You and/or any Driver must return the Vehicle and its keys, accessories and documentation to Europcar at the return station mentioned in the Rental Agreement on the expiry time and date specified on the Rental Agreement. The rental period is calculated per 24 hours non divisible from the time of pick-up of the Vehicle. Europcar allows a 29 minutes tolerance period at the end of the rental) and in the condition that Europcar provided it to you at the start of the Hire Period.De gefactureerde 4 dagen huur is correct.Met vriendelijke groeten,PeterEuropcar Belgium Customer ServicesBrixtonlaan 43B-1930 ZAVENTEMBELGIUMOffice: +32 2 7097115customer.servicesbelgium@europcar.comSave trees. Print only when necessary.ref:!00D580L9nB.!5001i01LbI1f:refWFIITag-------------------- To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to Customer.ServicesBelgium+unsubscribe@europcar.com.
B. M.
Naar: EUROPCAR
De conclusie die u trekt uit artikel 5 is onjuist. 1. In artikel 5 staat nergens vermeld dat er een volledige dag wordt gefactureerd indien de auto meer dan 29 minuten te laat is ingeleverd. 2. Artikel 5 verwijst naar artikel 11. Daar wordt in paragraaf 11.d vermeld dat pas na 24 uur een bijkomende dag wordt aangerekend. Hetgeen in deze situatie niet het geval is. 3. Nergens op uw website, noch tijdens het reservatieproces, maakt u duidelijk dat u een dag extra aanrekent indien meer dan 30 minuten te laat.Hetgeen u mij aanrekent is duidelijk niet in overeenstemming met uw algemene voorwaarden en evenmin duidelijk aangegeven aan de consument tijdens de reservatie. Ik verzoek u om een terugbetaling van de bijkomend aangerekende dag.
EUROPCAR
Naar: B. M.
Bedankt om onze klantendienst te contacteren. Uw aanvraag werd geregistreerd onder referentie 19737202. Wees ervan overtuigd dat wij ons best doen om uw vraag zo snel als mogelijk te behandelen. Een copie van uw factuur kan u bekomen via www.europcar.be, selecteer "print een factuur" op het HELP gedeelte van de homepagina. Indien u informeert naar uw huurwaarborg, gelieve te noteren dat dit tot 10 werkdagen kan duren vooraleer het bedrag beschikbaar is op uw bankrekening. Vriendelijke groeten,-------------------------------------------------------------------------------------------------------Chère Cliente, Cher Client, Merci d'avoir contacté notre Service Relation Client. Votre demande porte la référence 19737202. Soyez assurés que nous restons mobilisés pour vous répondre dans les meilleurs délais. Pour obtenir un duplicata de facture, vous pouvez vous rendre sur notre site internet www.europcar.be, rubrique Imprimer Votre Facture. Si votre demande concerne votre pré-autorisation, nous vous informons que son montant est généralement disponible sur votre compte bancaire dans un délai de dix jours ouvrés. Cordialement, Europcar - Service Relation Client-------------------------------------------------------------------------------------------------------Thank you for contacting our Customer Services department. Your request has been registered under reference 19737202. Please rest assured that we will do our best to handle your request as soon as possible. You can obtain a copy of your invoice via www.europcar.be, select 'print an invoice' on the HELP section of the homepage. If you are enquiring about your rental deposit, please note this may take up to ten working days for the funds to be available on your account.Best Regardsse.Thread_IdEuropcar Belgium Customer ServicesBrixtonlaan 43B - 1930 ZaventemBELGIUMOffice: +32 709 71 15customer.servicesbelgium@europcar.comref:!00D580L9nB.!5001i01MObZM:refSave trees. Print only when necessary.ref:!00D580L9nB.!5001i01MObZM:ref--------------------------------------------------------------30/04/2024To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to Customer.ServicesBelgium+unsubscribe@europcar.com. To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to Customer.ServicesBelgium+unsubscribe@europcar.com.
B. M.
Naar: EUROPCAR
Bijkomend aan voorgaand bericht. Argument 4:4. De zin die u citeert: "The rental period is calculated per 24 hours non divisible from the time of pick-up of the Vehicle. " Staat NIET in de algemene voorwaarden die ik ontvangen heb bij mijn reservatie. Ik heb deze algemene voorwaarden toegevoegd aan voorgaand bericht.
EUROPCAR
Naar: B. M.
Bedankt om onze klantendienst te contacteren. Uw aanvraag werd geregistreerd onder referentie 19737309. Wees ervan overtuigd dat wij ons best doen om uw vraag zo snel als mogelijk te behandelen. Een copie van uw factuur kan u bekomen via www.europcar.be, selecteer "print een factuur" op het HELP gedeelte van de homepagina. Indien u informeert naar uw huurwaarborg, gelieve te noteren dat dit tot 10 werkdagen kan duren vooraleer het bedrag beschikbaar is op uw bankrekening. Vriendelijke groeten,-------------------------------------------------------------------------------------------------------Chère Cliente, Cher Client, Merci d'avoir contacté notre Service Relation Client. Votre demande porte la référence 19737309. Soyez assurés que nous restons mobilisés pour vous répondre dans les meilleurs délais. Pour obtenir un duplicata de facture, vous pouvez vous rendre sur notre site internet www.europcar.be, rubrique Imprimer Votre Facture. Si votre demande concerne votre pré-autorisation, nous vous informons que son montant est généralement disponible sur votre compte bancaire dans un délai de dix jours ouvrés. Cordialement, Europcar - Service Relation Client-------------------------------------------------------------------------------------------------------Thank you for contacting our Customer Services department. Your request has been registered under reference 19737309. Please rest assured that we will do our best to handle your request as soon as possible. You can obtain a copy of your invoice via www.europcar.be, select 'print an invoice' on the HELP section of the homepage. If you are enquiring about your rental deposit, please note this may take up to ten working days for the funds to be available on your account.Best Regardsse.Thread_IdEuropcar Belgium Customer ServicesBrixtonlaan 43B - 1930 ZaventemBELGIUMOffice: +32 709 71 15customer.servicesbelgium@europcar.comref:!00D580L9nB.!5001i01MObgm:refSave trees. Print only when necessary.ref:!00D580L9nB.!5001i01MObgm:ref--------------------------------------------------------------30/04/2024To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to Customer.ServicesBelgium+unsubscribe@europcar.com. To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to Customer.ServicesBelgium+unsubscribe@europcar.com.
EUROPCAR
Naar: B. M.
Beste Testaankoop,Hieronder vindt u een voorbeeld van de Algemene Huurvoorwaarden van Europcar met betrekking tot de berekeningsregel van een daghuur.De klant gaat akkoord met deze voorwaarden, die van toepassing zijn op alle huurovereenkomsten:Article 5:1) You and/or any Driver must return the Vehicle and its keys, accessories and documentation to Europcar at the return station mentioned in the Rental Agreement on the expiry time and date specified on the Rental Agreement. The rental period is calculated per 24 hours non divisible from the time of pick-up of the Vehicle. Europcar allows a 29 minutes tolerance period at the end of the rental) and in the condition that Europcar provided it to you at the start of the Hire Period.De gefactureerde 4 dagen huur is correct.Met vriendelijke groeten,HristovEuropcar Belgium Customer ServicesBrixtonlaan 43B-1930 ZAVENTEMBELGIUMOffice: +32 2 7097115customer.servicesbelgium@europcar.comSave trees. Print only when necessary.ref:!00D580L9nB.!5001i01MObZM:refWFIITag-------------------- To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to Customer.ServicesBelgium+unsubscribe@europcar.com.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten