Terug

bijkomende eindafrekening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. S.

Naar: Eneco

29/08/2023

ik kreeg enkele weken geleden een extra eindafrekening van Eneco van 158.39 euro voor het adres waar ik sinds oktober 2021 al niet meer woon.toen ik verhuisd ben zijn alle stappen van stopzetting van het contract gevolgd en wat nog betaald moest worden is dan daadwerkelijk ook betaald.nadat ik dit extra factuur kreeg heb ik dus ook gebeld met eneco en kreeg ik de uitleg dat de energiekosten op die eigenste moment gestegen waren en dat ze er niets aan kunnen doen.mij stoort het enorm dat dit factuur twee jaar later pas komt!iets klopt er niet volgens mij.

Berichten (1)

Eneco

Naar: S. S.

11/09/2023

Beste,Wij ontvingen een klacht via Test Aankoop met betrekking tot je afrekening.Fluvius heeft ons een aanpassing aan de meterstand van aardgas van 31/10/2021 bezorgd. Wij zijn verplicht onze facturatie hieraan te corrigeren. Dit hebben we gedaan door de slotfactuur te annuleren en opnieuw op te maken. Doordat de eindmeterstand verhoogd is, rekenen we meer verbruik aan dan in de originele factuur. Dit is de reden dat de factuur hoger is.Een fijne dag gewenst.Met vriendelijke groeten,JordiEneco Customer Care - klachtenbemiddelingHeb je nog vragen?Stel je vraag via onzeHulp Contact pagina. Neem zeker ook eens een kijkje bij de veelgestelde vragen.Facturen raadplegen of je voorschotbedrag aanpassen?Dat kan via het online platform My Eneco. Registreerhieren onek alle voordelen van je eigen Eneco account.Een kopij van deze email wordt verzonden naar Test Aankoop.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform