Geachte mevrouw/heer,
Op 1/07/2024 vloog ik met uw maatschappij op vlucht nr. SN3812 van Porto naar Brussel.
Op het moment van de boeking heb ik een Economy Classic ticket geboekt voor alle reizigers. In dit type ticket is een stuk ruimbagage voorzien voor alle reizigers, zoals aangegeven in de bijgevoegde boekingsbevestiging.
Op de luchthaven werd mij echter bij inchecken gevraagd een extra €90 te betalen omdat de checkin bediende ons vertelde dat we maar 2 stukken ruimbagage mochten meenemen in plaats van de geboekte 3 stukken. Na telefonisch contact met Brussels Airlines vertelde de medewerker van Brussels Airlines dat ze niets voor ons konden doen.
Ik betwist het bovenstaande omdat ik wel degelijk een stuk ruimbagage heb geboekt voor alle reizigers.
Ik verzoek hierbij om terugbetaling van €90.
Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, behoud ik mij het recht voor juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
• Kopie van vliegticket
• Kopie van de reserveringsbevestiging
• Kopie van betalingsbewijs