Terug

Bijbetaalde stoelen niet gekregen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. H.

Naar: Ethiopian Airlines

05/12/2023

BesteMijn vrouw, mezelf en onze tweeling van toen 10maand hebben met jullie een reis geboekt naar Zuid-Afrika. Na de boeking hadden we besloten om nog extra te betalen voor onze stoelen omdat we met 2 baby's aan boord zaten en het comfort van onze gekozen stoelen wel konden gebruiken. De stoelen zijn gekozen en werden betaald. Blijkt dat bij de vluchten wij onze betaalde stoelen niet kregen en mijn vrouw en ik op volledig afzonderlijke plaatsen in het vliegtuig zaten. Dit was absoluut niet te doen met een tweeling van 10 maand. Na onze reis heb ik contact opgenomen op 06/06/23 met de Belgische zetel van Etiopian Airlines waar die persoon mijn zaak heeft aangekaart bij de juiste dienst en om uitleg vroeg. Hier is geen antwoord op gekomen. Ik heb tot 2x toe nog opnieuw gestuurd maar tot op heden heb ik hier nog een antwoord op gekregen.Dit leidt mij er toe om via een andere weg dit aan de orde te brengen en een rechtzetting te vragen.Lauden

Berichten (2)

Ethiopian Airlines

Naar: L. H.

11/12/2023

Beste,Wij danken u voor uw bericht.Om uw klacht beter te kunnen behandelen vragen wij vriendelijk voor onderstaande documenten te bezorgen.Ticket of kopie van reservatieBewijs van betalingAlvast bedanktMet vriendelijke groeten, Bien à vous, Best regardsMardaye YohannesMardaye Yohannes (Mrs)Admin Assistance - BELGIUMEthiopian Airlines, Belgium, 1831 Diegem, J. E. Mommaertslaan 18BTel:+3227160072, Cell:, Fax: +32 2 716 00 85bruadmn@ethiopianairlines.com,:www.ethiopianairlines.com/Skype For Business:bruadmn@ethiopianairlines.com,Skype: bruadmnImportantnotice:This message and any files transmitted with it are confidentialandintended solely for the individual to whom it is addressed. Unauthorized publication, use, dissemination, forwarding, printing or copying of this email and its associatedattachments is strictly prohibited. If you have received this email in error, please notifythe sender and delete the original immediately

L. H.

Naar: Ethiopian Airlines

13/12/2023

BesteIk had reeds het bewijs van betaling bijgevoegd in mijn klacht hierboven. Bij deze nogmaals het bewijs van betaling van de bank.MvgLauden


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform