Terug

Bij overzetting werd vorige leverancier niet verwittigd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. H.

Naar: OCTA+

14/02/2024

EAN : 541448820052222502 - Contract nr E468771Op 1/12/2023 veranderden we van energieleverancier, van Eneco naar Octa+.We blijven nog altijd voorschot facturen ontvangen van Eneco. We namen contact op met hen en ze zeggen ons dat ze niet op de hoogte zijn van deze wijziging. Volgens Eneco heeft Octa+ hen niet verwittigd.We hebben bij Octa+ via hun website een klacht ingediend maar krijgen geen reactie van hen. We hebben Octa+ ook enkele malen telefonisch gecontacteerd en na meer dan 30 minuten wachttijd slagen we er niet in hen te bereiken.Hoe kunnen we ervoor zorgen dat ons contract bij Eneco wordt stopgezet en dat we geen voorschot facturen blijven ontvangen?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform