Terug

Bij het omruilen van een toestel zijn extra kosten aangerekend

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. B.

Naar: VANDEN BORRE

27/04/2023

Wij kochten een strijkijzer maar deze voldeed niet aan de beloofde presentaties en hebben het terug gebracht naar de winkel 1 dag later dan de aankoop, en wij hebben een duurder toestel gekocht maar toen werd ons voor de 'retour' dossier kosten aangerekend van 14,99€

Berichten (1)

VANDEN BORRE

Naar: N. B.

28/04/2023

Geachte,Je was niet tevreden over het toestel dat je eerst aankocht (maar wel gebruikt hebt)Een terugname van een gebruikt toestel is uiteraard nooit mogelijk (er is geen retourrecht voor een aankoop uitgevoerd in een winkel)Uitzonderlijk en uit commerciele overwegingen heeft de winkelmanager toch een akkoord gegeven voor een terugname van het gebruikte toestel mits een gebruiksderving van 5% (wij kunnen dit toestel ook niet meer als nieuw verkopen)Hiermee ging je akkoord in de winkel en dit is dus ook de reden dat er 14,99 euro aangerekend werd.Wij kunnen geen akkoord geven voor een terugbetaling van deze kost.Vriendelijke groeten,DominiqueConsumentendienst02 334 00 01www.vandenborre.be10 garanties voor 100% vertrouwen- Uw Akte van Vertrouwen -


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform