Terug

Bij Bofrost heb je een klantnummer - en daar stopt het.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. S.

Naar: Bofrost Benelux

07/03/2023

Beste, tot mijn ontgoocheling en mijn frustratie kan ik niet anders dan vaststellen dat Bofrost geen sikkepit om zijn klanten geeft. Ik ben reeds enkele jaren klant en bestel op regelmatige basis allerlei diepvriesproducten. Daar waar vroeger de verkoper om de 3 à 4 weken langs kwam, is de frequentie van zijn bezoeken het laatste anderhalf jaar verhoogd. Regelmatig zijn er tussen 2 bezoeken slechts 15 dagen wat voor mij echt te snel is. Nadat ik dit vorig jaar enkele keren telefonisch had gemeld, werden de afspraken wel naar een latere datum verplaatst maar dit bracht geen soelaas want het eerstvolgende bezoek daarna was opnieuw slechts een tweetal weken later.Na de laatste levering (14/02/23) heb ik het contactformulier op de site van Bofrost ingevuld en nogmaals gevraagd om de leveringen beter te spreiden in de tijd (om de 3 à 4 weken). Ik heb hier niet de minste reactie op gekregen, maar tot mijn verbazing heb ik wel op hun site gezien dat ze de afspraak die voor gisteren (06/03/23) was voorzien nu verplaatst hebben naar 24/03/23.Ondertussen had ik echter al wel op 28/02/23 een nieuwe mail naar Bofrost gestuurd (via contactformulier op de site) om de leveringen te stoppen met onmiddellijke ingang en om hen te vragen om mijn gegevens uit hun database te schrappen. Ook hier geen antwoord tot op vandaag.Hierbij komt nog dat ik even heb gecheckt hoe het met de prijsevolutie van de producten van Bofrost is gesteld: welnu, op minder dan een jaar tijd zijn de producten gemiddeld om en bij de 30% duurder geworden wat in mijn ogen echt wel veel is.Wat mij uiteindelijk heeft doen beslissen om de samenwerking met Bofrost stop te zetten is het feit dat voor hen klanten blijkbaar bijna letterlijk dode voorwerpen zijn, zolang je maar regelmatig producten bestelt. Ik heb even de tijd genomen om de beoordelingen van en de klachten over Bofrost op te zoeken op het internet in het Duits, het Frans, het Nederlands en zelfs in het Italiaans. Het is onvoorstelbaar dat de overgrote meerderheid van de klachten steeds opnieuw gaan over de slechte service die Bofrost aan zijn klanten biedt, gaande van het bijna letterlijk stalken van de klanten, tot ongevraagde bezoeken van hun verkopers enz... Het is tevens ook quasi onmogelijk om je (onbestaand) contract op te zeggen. Bofrost reageert nauwelijks of niet op telefoons, brieven en mails van de klanten.Voor mij is het verhaal Bofrost in ieder geval afgelopen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform