Beste,Per 01/02/2023 heb ik een aangetekend schrijven verstuurd naar de dienst Telenet.Hierbij delen wij mee dat wij de account per direct opzeggen.Sedert 15/12/2022 hebben zij alle Telenet-diensten geblokkeerd. Factuur 03/11/2022 is in orde voor ons.Factuur 03/12/2022: Wij hebben slechts internet en TV aansluiting gehad tot 15/12/2022. Er kan slechts 1/2 maand aangerekend worden wat betreft de bundel, bijkomende opties en entertainment. Wat TV theek van 11 stuks betreft. Wij betwijfelen dat wij 11 stuks gehuurd zouden hebben op 14 dagen tijd. Graag aantonen dat wij deze wel degelijk gehuurd hebben.Factuur 03/01/2023: Gedurende deze hele periode hebben wij geen internet of TV aansluiting genoten van Telenet. Wij kunnen ook onmogelijk 3 stuks in TV theek gehuurd hebben, daa wij geen TV aansluiting hadden. Gelieve volledige creditnota van deze factuur op te maken.Na dit aangetekend schrijven krijgen wij gewoon opnieuw een afrekening én een nieuwe aanrekening voor periode 03/02 tot 02/03. Wat totaal niet kan gezien duidelijke opzeg per 01/02/2023.Wij willen de afrekening niet betalen, volgens argumenten hierboven.Het kan toch niet dat Telenet aanrekent voor diensten die er niet geweest zijn.Ondertussen zijn wij aangesloten bij Proximus. Die beslissing hadden wij reeds in december genomen, maar Proximus is sedert enkele dagen geweest voor de aansluiting.Wat maakt dat wij meer dan 2 maanden geen internet of tv hadden. Wij hebben via Mobile Vikings telkens ons internet bundel vernieuwd om toch nog iets te kunnen kijken van tv. Maar binnen de week was onze bundel steeds op, wat maakt dat wij gedurende periode december tot februari ongeveer 300 € kwijt zijn.Dan wensen wij ook niet te betalen aan Telenet. Zij hebben ons geen diensten verleend gedurende deze hele periode.