Terug

Bezorgtijd onbekend

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. D.

Naar: Post NL

02/01/2021

Beste, Ik bestelde op 25/11 een pakket. Deze ging geleverd worden op 28/11. Na een lange tijd wachten kreeg ik alleen te horen om geduld te krijgen en dat m'n pakket asap geleverd ging worden.3 weken gewacht en te horen gekregen dat post NL mijn pakket kwijt was. De zender heeft een nieuw pakket opgemaakt en opnieuw verzonden aangezien ik een verzekerde zending had. Ondertussen weer meerdere weken aan het wachten en m'n pakket is nog altijd niet toegekomen. Heb meerdere keren contact opgenomen met de klanten dienst. Zij vragen telkens om terug contact op te zoeken met de verzender. Deze wil momenteel ook niets meer doen tot na de drukte wat ik begrijp. Daarnaast wanneer ik contact opneem met de klantendienst vragen ze alleen voor m'n track & trace en zeggen ze dat ze me niets meer kunnen zeggen....Om kort en krachtig te blijven. Meer als een maand wachten op een pakket is not done, het 2 maal kwijtspelen van m'n pakket is ook absurd. Tot slot geeft de track & trace nog altijd geen duidelijke bezorgtijd. Het is een zending van NL en ik woon in België. Normaal is dit er op max 4 dagen...

Berichten (1)

Post NL

Naar: T. D.

04/01/2021

Beste Thomas, Bedankt voor je bericht via onze site. Hieruit begrijp ik dat je het pakket met de track trace-code 3SKABA8899364nog niet hebt ontvangen. Graag informeer ik je hierover. Ik zie dat het pakket te lang onderweg is. Mijn excuses hiervoor. Mijn advies is om nogmaals met de afzender van het pakket contact op te nemen. De afzender heeft de opdracht gegeven een pakket te leveren. Hierdoor is de afzender onze opdrachtgever. Gaat er iets mis, dan kan diegene dit bij ons of bij PostNL Nederland melden.Alle informatie dat uit een eventueel onderzoek voorkomt wordt met de afzender gecommuniceerd. De afzender kan dit vervolgens aan jou laten weten. Daarom raad ik je aan om in dat geval contact te houden met de afzender hierover. Heb je verder nog vragen, dan kun je reageren op deze mail.Ik vertrouw erop je voldoende te hebben gea¯nformeerd.Met vriendelijke groet,Trijntje DriezenKlantenservice PostNL Pakketten Belgiewww.postnl.be/PPlease consider the environment before printing this e-mail.Uw vraag:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform