Terug

Bezorging

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. B.

Naar: bpost

19/09/2023

Via tracking konden we volgen dat de postman in onze straat was en nog een bestelling moest leveren voor hij bij ons was. Plots kregen we de melding dat de postman had aangebeld maar niemand kwam open doen. Hij stak geen briefje in de bus. Deze valselijke praktijken zijn meer gewoon dan uitzonderlijk. We betalen voor de levering, maar moeten dan zelf nog het pakketje halen door weer en wind. Door wegenwerken is het nu omrijden. Gewoon schandalig. Ik melde dit bij de klantendienst van de post, maar daar kreeg ik antwoord dat ze niets konden doen , daar het een zelfstandige bezorger is. Ik aanvaard deze uitlag niet.Vriendelijke groetenBauwens Georges

Berichten (2)

bpost

Naar: G. B.

20/09/2023

REF 1-50706333582Beste klant,Na het onderzoek van uw aanvraag hebben we vastgesteld dat u voor de behandeling van uw dossier een beroep hebt gedaan op de klantendienst van bpost.Aangezien het antwoord van de klantendienst in overeenstemming is met onze algemene voorwaarden en onze procedures, kunnen wij alleen bevestigen wat er aan u is uitgelegd. In de hoop u voldoende te hebben gea¯nformeerd, sluiten wij uw dossier.Met vriendelijke groeten,Loa¯c A.bpostAnspachlaan 1 bus 11000 Brussel[THREAD ID:1-NAQBIX9]

G. B.

Naar: bpost

07/10/2023

Ik mag hopen dat in de toekomst een correcte levering word voorzien. Vooral jullie alweer denken op de verhoging van de verzendkosten.Ik ben zelf al met enkele bedrijven bezig om geen bestelling meer te doen als jullie de verzending verzorgen.Al te veel worden we bedrogen. en ja de pers zal eens worden ingelichtVriendelijke groeten


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform