Beste Ik bestelde bij Media Markt in september de nieuwe Xbox Series X. Deze zou geleverd worden op 10-11.Uiteindelij gaf de trace code (aangeleverd door Media Markt) aan dat het product bij mij zou belanden op 12-11.Echter de dag ervoor 11-11 kreeg ik al een mail dat de bezorger onderweg is. Dit product zou geleverd worden op mijn werkadres om zeker te zijn dat ik het product in ontvangst zou kunnen nemen. Well, I couldn't be more wrong about that.Ik wachtte tijdens de levertijd op kantoor, maar niemand belde bij ons aan. Daarnaast zag ik doodleuk dat na de levertijd op 11-11 er stond levering geweigerd. Dit is ronduit schandelig. Ten eerste heb ik al helemaal niemand gezien, hoe kan ik dit pakket dan weigeren. En ten tweede,als het adres niet gevonden werd, waarom werd dit niet bezorgd bij een postpunt. Dit maakte het zowel voor u als voor mij voor evidenter en toegankelijker.Het gevoel van jullie beslissing (jullie chauffeur): het product werd op retour gestuurd naar Media Markt. Door de drukte wacht ik nog steeds, 14dagen na leverdatum op mijn product, mede door jullie onprofessionalisme en gemakzucht. Graag hoor ik de reden voor deze niet tolereerbare service en waarom dit product niet in een postpunt werd bezorgd.Het lijkt me evident dat ik een schadevergoeding eis van jullie zijde.mvgWouter De Wart