Terug

Bezorging geweigerd? Integendeel!

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. D.

Naar: Post NL

24/11/2020

Beste Ik bestelde bij Media Markt in september de nieuwe Xbox Series X. Deze zou geleverd worden op 10-11.Uiteindelij gaf de trace code (aangeleverd door Media Markt) aan dat het product bij mij zou belanden op 12-11.Echter de dag ervoor 11-11 kreeg ik al een mail dat de bezorger onderweg is. Dit product zou geleverd worden op mijn werkadres om zeker te zijn dat ik het product in ontvangst zou kunnen nemen. Well, I couldn't be more wrong about that.Ik wachtte tijdens de levertijd op kantoor, maar niemand belde bij ons aan. Daarnaast zag ik doodleuk dat na de levertijd op 11-11 er stond levering geweigerd. Dit is ronduit schandelig. Ten eerste heb ik al helemaal niemand gezien, hoe kan ik dit pakket dan weigeren. En ten tweede,als het adres niet gevonden werd, waarom werd dit niet bezorgd bij een postpunt. Dit maakte het zowel voor u als voor mij voor evidenter en toegankelijker.Het gevoel van jullie beslissing (jullie chauffeur): het product werd op retour gestuurd naar Media Markt. Door de drukte wacht ik nog steeds, 14dagen na leverdatum op mijn product, mede door jullie onprofessionalisme en gemakzucht. Graag hoor ik de reden voor deze niet tolereerbare service en waarom dit product niet in een postpunt werd bezorgd.Het lijkt me evident dat ik een schadevergoeding eis van jullie zijde.mvgWouter De Wart

Berichten (3)

Post NL

Naar: W. D.

24/11/2020

Beste Wouter, Bedankt voor je bericht via onze site. Hieruit begrijp ik dat je pakket om verkeerde redenen terug naar de verzender is gestuurd. Mijn excuses dat dit is gebeurd. Als een pakket retour gaat is dit proces helaas niet meer te stoppen. In mijn gegevens zie ik dat er al een klacht is aangemaakt. Deze klacht zal binnen PostNL met de bezorger besproken worden door zijn leidinggevende. Omdat deze klacht intern is zal je hier geen verdere reactie op krijgen. Wel mag je er vanuit gaan dat dit in de toekomst niet weer zal gebeuren. Mocht dit tóch het geval zijn dan horen wij dit graag.Ik adviseer je om contact op te nemen met de verzender om met deze tot een passende oplossing te komen. Mocht je verder nog vragen hebben, dan kun je altijd reageren op deze mail.Ik vertrouw erop je voldoende te hebben gea¯nformeerd.Met vriendelijke groet,Anneke OssendorpKlantenservice PostNL Pakketten Belgiewww.postnl.be/PPlease consider the environment before printing this e-mail.Uw vraag:

W. D.

Naar: Post NL

24/11/2020

Bedankt voor deze reactie Anneke.Graag zie ik een schadevergoeding tegemoet, vanwege jullie klantonvriendelijke service.uitkijkend naar uw voorstel.MvgWouter De Wart

Post NL

Naar: W. D.

24/11/2020

Beste Wouter,Wij zijn een verzendovereenkomst aan gegaan met de afzender,Daarom wil ik je door verwijzen naar de afzender om daar mee tot een oplossing te komen.Ik vertrouw erop je voldoende te hebben gea¯nformeerd.Met vriendelijke groet,Dominique van t HofKlantenservice PostNL Pakketten Belgiewww.postnl.be/PPlease consider the environment before printing this e-mail.Uw vraag:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform