Terug

Bezorger

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. D.

Naar: GLS Belgium NV/SA

20/02/2024

De bezorger heeft mijn pakket in de brievenbus van mijn buren gegooid. Mijn buren zijn met vakantie voor onbepaalde duur.. Hij heeft niet eens moeite gedaan om aan te bellen bij het juiste adres (mijn woning) en direct in de brievenbus van mijn buren geduwd. Wat een totaal ander huisnummer is. Ik kan nu niet aan mijn pakket komen voor hoe lang? Dit is echt onacceptabel.

Berichten (1)

GLS Belgium NV/SA

Naar: D. D.

21/02/2024

Beste Mhr DerksIk wens ons alvast te excuseren voor het ongemak.Er is een interne klacht ingediend bij onze chauffeur om hem te laten weten dat deze manier van doen niet acceptabel is.Als de afwezigheid van uw buur te lang duurt, nodig ik U uit om bij ons terug te komen (via deze klacht bij test-aankoop of rechtstreeks op InvestigationDesk@gls-belgium.com), zodat we kunnen zoeken naar een oplossing "buiten de gebaande paden".Helaas heb ik geen 'kant-en-klare' noodoplossing en ik mag natuurlijk de chauffeur ook niet vragen om de brievenbus van je buren te 'forceren' om zijn fout te herstellen.Nogmaals onze excusesMvgChristine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform