Terug

Bezorger POSTNL duwt brievenbus kapot terwijl je thuis bent

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. D.

Naar: Post NL

08/01/2023

Pakketbezorger PostNL belt niet aan terwijl je met 4 personen thuis bent. Propt het pakketje gewoon zonder aanbellen in je brievenbus met als resultaat dat je brievenbus kapot is aan de binnenkant van de deur. Klacht ingediend bij post NL en dan zeggen ze dat ik bij POSTNL Nederland zit terwijl mijn chat bovenaan wel degelijk post NL België vertoond!Altijd problemen met POSTNL!

Berichten (3)

Post NL

Naar: K. D.

18/01/2023

Geachte heer de Greve,Bedankt voor uw bericht.  Uit uw bericht maak ik op dat uw brievenbus beschadigd is geraakt door een pakket wat door ons is bezorgd. Mijn welgemeende excuses hiervoor.  Uiteraard zetten wij dit graag door naar de verantwoordelijke afdeling, zodat dit met u opgelost gaat worden. Om dit te doen hebben wij nog een aantal gegevens van u nodig:- Uw e-mailadres- Uw GSM nummer- Uw volledige adres- De track en trace code van het pakket waarbij dit is gebeurdAls wij deze gegevens van u hebben ontvangen, dan kunnen wij hiermee aan de slag.Ik vertrouw erop u voldoende te hebben gea¯nformeerd.Met vriendelijke groet,MargrietKlantenservice PostNL Pakketten Belgiewww.postnl.be/PPlease consider the environment before printing this e-mail.Uw vraag:

K. D.

Naar: Post NL

19/01/2023

Ik heb mijn gegevens al eens doorgestuurd en foto's. Iemand van uw medewerkers is langs geweest en de brievenbus bekeken toen mijn vrouw alleen thuis was. Ze ging de dag erna terug langskomen wanneer ik thuis was, maar niemand meer gezien. Dus nog eens mijn e-mail adres en telefoonnummer, zo blijven we bezig hé....de_greve_koen@hotmail.com 0468285262 Pakket nummer: 3SNNIW979291415

Post NL

Naar: K. D.

23/01/2023

Geachte heer de Greve,Bedankt voor deze gegevens.  Mijn welgemeende excuses dat het depot verder niks meer van zich heeft laten horen.  Ik heb dit doorgezet naar onze onderzoeksafdeling, welke dit nu verder op zullen pakken. Deze zullen u binnen 3 dagen benaderen over de verdere afhandeling hiervan.Ik vertrouw erop u voldoende te hebben gea¯nformeerd.Met vriendelijke groet,MargrietKlantenservice PostNL Pakketten Belgiewww.postnl.be/PPlease consider the environment before printing this e-mail.Uw vraag:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform