Terug

Bezoeken annuleren

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. J.

Naar: Bofrost Benelux

11/09/2020

Beste.Ik heb 1x iets besteld en waren hier heel tevreden van. Nu waren wij er niet van op de hoogte gesteld, dat de bezorger elke maand voor onze deur ging staan. Omdat wij willen bestellen als wij er nood aan hebben, hebben we altijd geweigerd. De bezorger werd er telkens lastig van. We hebben al een aantal keren aangegeven dat wij dat bezoek niet wensen, want het is erg ongewenst en vervelend. Altijd zou alles in orde komen, maar alsnog staat de bezorger aan de deur. Kan dit nu AUB in orde gemaakt worden? Anders zijn we genoodzaakt andere stappen te ondernemen.Groet Elke

Berichten (3)

Bofrost Benelux

Naar: E. J.

14/09/2020

Beste,Wij hebben de aanvraag/klacht goed ontvangen en zullen het nodige doen.Mevr, Elke Janssens zal dan ook uit onze active directory verwijderd worden.Indien er verder nog vragen zouden zijn sta ik graag ter beschikking.Met vriendelijke groet,Luc CanipelBofrost Zentrale Belgiën.Von: Service-BE, bofrost.beDeze e-mail bevat vertrouwelijke en/of wettelijk beschermde informatie. Indien u niet de juiste geadresseerde bent of deze e-mail per vergissing gekregen heeft, gelieve dan onmiddellijk de afzender te informeren en de e-mail te vernietigen. Kopiëren of verspreiden van de inhoud van de e-mail is strikt verboden. This e-mail may contain confidential and/or privileged information. If you are not the intended recipient (or have received this e-mail in error) please notify the sender immediately and destroy this e-mail. Any unauthorized copying, disclosure or distribution of the material in this e-mail is strictly forbidden.

E. J.

Naar: Bofrost Benelux

05/10/2020

Geachte bofrost,Ik heb nu al enkele keren het antwoord gekregen dat het in orde zou komen. Nu stond er vandaag weer een bezorger aan de deur. Ik vind dit hele slechte service en hoop dat het nu opgelost geraakt. Ben het kotsbeu en noem stalking/schending van de privacy.Groet,Elke Janssens

Bofrost Benelux

Naar: E. J.

30/10/2020

Beste,Wij hebben de vraag van Mevr Elke Janssen goed ontvangen en kan bij deze bevestigen dat we de nodige stappen hebben ondernomen.Dit schrijven geldt als bewijs van het verwijderen van de gegevens uit onze active directory.Mochten er toch nog vragen zijn sta ik graag ter beschikking.Met vriendelijke groet,Luc Canipelservicebofrost.beDeze e-mail bevat vertrouwelijke en/of wettelijk beschermde informatie. Indien u niet de juiste geadresseerde bent of deze e-mail per vergissing gekregen heeft, gelieve dan onmiddellijk de afzender te informeren en de e-mail te vernietigen. Kopi?ren of verspreiden van de inhoud van de e-mail is strikt verboden.This e-mail may contain confidential and/or privileged information. If you are not the intended recipient (or have received this e-mail in error) please notify the sender immediately and destroy this e-mail. Any unauthorized copying, disclosure or distribution of the material in this e-mail is strictly forbidden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform