Wij hebben op 13/12/2024 een Manhattan draagbare gaskachel besteld en betaald bij 2e kansje.com in Nederland. een paar dagen later krijgen wij de levering. In de doos zat er een elektrisch vuurtje, dus totaal anders wat wij besteld hadden. Onmiddellijk hebben wij een mail gestuurd, en ze reageren ook binnen de 24 u met excuses enz. dat ze de zaak zullen onderzoeken. Ik heb verschillende keren ook gebeld en gemaild, en telkens hetzelfde verhaal : "wij sturen je een retourlabel en daarna sturen wij het juiste artikel". Na een aantal keer bellen kwamen ze erop uit dat ze het artikel niet meer hebben en dat ze een alternatief voorstellen. Iets wat kwalitatief veel minder is, en wat ik dus absoluut niet wil. Ik heb dan gevraagd naar een terugbetaling (wat ook in hun voorwaarden zo beschreven staat), maar tot op heden nog altijd niets ontvangen. Ook nog altijd geen retourlabel ontvangen.
Als ik nu ga kijken op de reviews op internet dan blijkt deze firma gespecialiseerd te zijn in verkeerde dingen op te sturen en daarna de klanten lange tijd laten wachten op hun terugstorting of zelfs slechts een gedeelte van het bedrag terug te storten. Sjoemelaars dus. Jammer genoeg heb ik niet vooraf naar de reviews gekeken.
Graag had ik beroep gedaan op jullie tussenkomst. Of wat kan ik meer doen om de reeds gestorte som te recupereren ? in bijlage kopie aankoopfactuur en correspondentie.
Groeten en dank vooraf