Terug

BEWIJS AFREKENING 2023

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. D.

Naar: Engie

28/04/2024

BesteVia deze manier had ik graag klacht ingediend betreffende mijn dossier bij Engie. Mijn klantennummer is 2 209 476 077- adres Dweersstraat 21, 8800 Rumbeke. Het betreft de eindafrekening van vorig jaar 18/5/2023. Op 22/5/2023 heb ik voor de eerste keer telefonisch contact opgenomen met de klantendienst met de vraag of ik een gedetailleerd bewijs kon ontvangen van die hoge afrekening. Nogmaals gebeld op 1/6. Er werd me toen gevraagd om die vraag te stellen via de online service.Dit heb ik daarop volgend gedaan. Op 5/6 kreeg ik een automatisch antwoord met vermelding van het referentienummer 9194187621 dat aan mijn vraag werd gekoppeld. Ik betaalde toen al een deel van dat bedrag van de afrekening, er bleef nog een bedrag van 2000€ over. Dat ging ik betalen van zodra ik een gedetailleerd bewijs ontvangen had. Op 5/4/2024 kreeg ik- na verschillende herhaalde vragen via de klantendienst- uiteindelijk volgend bericht.Ons antwoord:Beste mevrouw DelecluyseWij hebben je bericht goed ontvangen en willen ons oprecht verontschuldigen voor de langere verwerkingstijd van je dossier.Naar aanleiding van jouw vraag heb ik een gedetailleerde berekening voor je gemaakt. Je kunt deze berekening in de bijlage vinden.Ook hebben we vandaag een afbetalingsplan opgesteld voor het restbedrag van € 2000. Dit plan loopt over 24 maanden.Vanaf 25-05-2024 wordt er een bedrag van € 83,33 via domiciliëring aangeboden.In de eerste maand, namelijk 25-04-2024, zal het iets meer zijn, namelijk € 83,41.We hopen dat we je hiermee voldoende hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groetenDe ENGIE klantendienstZoals u kan zien in bovenstaand bericht, wordt verwezen naar een bijlage met gedetailleerde berekening. Echter heb ik die bijlage nooit ontvangen. Wel ontvang ik een duidelijk afbetalingsplan... Opnieuw dien ik via de klantendienst een vraag in... Maar tot nu toe nog altijd geen antwoord ontvangen.Naar aanleiding van dit alles, wil ik dus klacht indienen. Er wordt duidelijk met de vraag van de cliënt geen rekening gehouden... Hopelijk kan mijn vraag gehoord worden en kan er een concrete oplossing voor dit alles gegeven worden?Eerst en vooral wil ik nog altijd een duidelijk bewijs van die hoge afrekening en bij deze vraag ik ook een korting of ander voordeel aan.alvast bedankt voor de opvolging en vriendelijke groetenVeerle Delecluyse0476/390384

Berichten (5)

Engie

Naar: V. D.

29/04/2024

Beste mevrouw, Beste heer,Test-Aankoop heeft ons uw klacht bezorgd.Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.We stellen alles in het werk omzo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze websitewww.engie.be of via uw online klantenzone.Met vriendelijke groetenChère Madame, Cher Monsieur,Test-Achats nous a bien transmis la plainte que vous lui aviez adressée.Nous vous remercions pour votre démarche. En effet, nous accordons une attention toute particulière aux problèmes rencontrés par nos clients. Ce sont des informations précieuses qui nous permettent d'améliorer la qualité de notre service.Nous mettons tout en Å“uvre pour vous apporter une solution adéquate le plus rapidement possible.Nous vous informons qu'il ne vous est pas possible de répondre à ce mail. Pour toutes vos questions nous vous invitons à contacter nos services via notre sitewww.engie.be ou via votre espace client.Sincères salutations,Complaints Handling TeamBu Beneluxboulevard Simón Bolívar 361000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this documente klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: dimanche 28 avril 2024 15:03À: MS MediatorsRequest (ENGIE Benelux) mediatorsrequests@engie.comObjet: Klacht - BEWIJS AFREKENING 2023 - (CPTBE02009508-56)Klacht - BEWIJS AFREKENING 2023 - (CPTBE02009508-56) ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/ ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/

Engie

Naar: V. D.

07/05/2024

Beste mevrouw, Beste heer,Als gevolg van uw vraag gericht aan Test Aankoop hebben onze diensten uw dossier geanalyseerd en hebben zij u een gedetailleerd antwoord bezorgd (hetzij via e-mail, hetzij per brief of telefonisch). Wij hopen aan uw verwachtingen te hebben voldaan en bedanken u voor uw reactie.Wij blijven beschikbaar voor alle bijkomende informatie en nodigen u uit om ons in de toekomst te contacteren via onze websitewww.engie.be,via uw klantenzone of via onze Energielijn op het nummer 078 35 33 33. Onze medewerkers zullen uw vragen graag beantwoorden en samen met u een geschikte oplossing zoeken.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden.Met vriendelijke groetenChère Madame, Cher Monsieur,Faisant suite à votre demande via le système en ligne de Test Achats, nos services ont analysé votre demande et vous ont adressé une réponse circonstanciée (soit par courriel, par voie postale ou par téléphone). Nous espérons avoir répondu à vos attentes et vous remercions pour votre démarche.Nous restons toutefois à votre disposition pour tout complément d'information et vous invitons à nous contacter ultérieurement via notre sitewww.engie.be, via votre espace client ou via La Ligne Energie au numéro 078 35 33 33. Nos collaborateurs se feront un plaisir de vous répondre et de trouver avec vous une solution adéquate.Nous vous informons qu'il ne vous est pas possible de répondre à ce mail.Cordialement,Complaints Handling TeamBu Beneluxboulevard Simón Bolívar 361000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this documente klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: dimanche 28 avril 2024 15:03À: MS MediatorsRequest (ENGIE Benelux) mediatorsrequests@engie.comObjet: Klacht - BEWIJS AFREKENING 2023 - (CPTBE02009508-56)Klacht - BEWIJS AFREKENING 2023 - (CPTBE02009508-56) ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/ ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/

V. D.

Naar: Engie

25/05/2024

BesteIk heb idd een gedetailleerde berekening ontvangen maar dit enkel voor de elektriciteit. Het is net de berekening van gas die belangrijk is want deze zorgt voor die hoge afrekening en ik wil begrijpen vanwaar dat hoge bedrag komt.Dus ik heb mijn antwoord nog altijd niet ontvangen.Hopelijk vlug meer antwoord.Vriendelijke groeten

Engie

Naar: V. D.

27/05/2024

Beste mevrouw, Beste heer,Test-Aankoop heeft ons uw klacht bezorgd.Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.We stellen alles in het werk omzo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze websitewww.engie.beof via uw online klantenzone.Met vriendelijke groetenChère Madame, Cher Monsieur,Test-Achats nous a bien transmis la plainte que vous lui aviez adressée.Nous vous remercions pour votre démarche. En effet, nous accordons une attention toute particulière aux problèmes rencontrés par nos clients. Ce sont des informations précieuses qui nous permettent d'améliorer la qualité de notre service.Nous mettons tout en Å“uvre pour vous apporter une solution adéquate le plus rapidement possible.Nous vous informons qu'il ne vous est pas possible de répondre à ce mail. Pour toutes vos questions nous vous invitons à contacter nos services via notre sitewww.engie.be ou via votre espace client.Sincères salutations,Complaints Handling TeamBu Beneluxboulevard Simón Bolívar 361000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this documente klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: samedi 25 mai 2024 09:12À: MS MediatorsRequest (ENGIE Benelux) mediatorsrequests@engie.comObjet: Klacht - BEWIJS AFREKENING 2023 - (CPTBE02009508-56)Klacht - BEWIJS AFREKENING 2023 - (CPTBE02009508-56) ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/ ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/

Engie

Naar: V. D.

31/05/2024

Beste mevrouw, Beste heer,Als gevolg van uw vraag gericht aan Test Aankoop hebben onze diensten uw dossier geanalyseerd en hebben zij u een gedetailleerd antwoord bezorgd (hetzij via e-mail, hetzij per brief of telefonisch). Wij hopen aan uw verwachtingen te hebben voldaan en bedanken u voor uw reactie.Wij blijven beschikbaar voor alle bijkomende informatie en nodigen u uit om ons in de toekomst te contacteren via onze websitewww.engie.be,via uw klantenzone of via onze Energielijn op het nummer 078 35 33 33. Onze medewerkers zullen uw vragen graag beantwoorden en samen met u een geschikte oplossing zoeken.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden.Met vriendelijke groetenChère Madame, Cher Monsieur,Faisant suite à votre demande via le système en ligne de Test Achats, nos services ont analysé votre demande et vous ont adressé une réponse circonstanciée (soit par courriel, par voie postale ou par téléphone). Nous espérons avoir répondu à vos attentes et vous remercions pour votre démarche.Nous restons toutefois à votre disposition pour tout complément d'information et vous invitons à nous contacter ultérieurement via notre sitewww.engie.be, via votre espace client ou via La Ligne Energie au numéro 078 35 33 33. Nos collaborateurs se feront un plaisir de vous répondre et de trouver avec vous une solution adéquate.Nous vous informons qu'il ne vous est pas possible de répondre à ce mail.Cordialement,Complaints Handling TeamBu Beneluxboulevard Simón Bolívar 361000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this document ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform