Terug

Bevestigde terugbetaling na maanden nog steeds niet volledig ontvangen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. R.

Naar: H&S Power Solutions

17/01/2024

Beste,op 3/10/2022 heb ik (via MisterWatt.be) een bestelling voor zonnepanelen en een thuisbatterij geplaats bij H&S Power Solutions, voor zo'n 14.600 EURO.Ik diende 50% op voorhand te betalen, en de resterende 50% binnen de 48u na installatie. Zo gezegd, zo gedaan.Er werd me gegarandeerd dat alles nog dat jaar afgerond zou zijn, zodat ik ten volle zou kunnen genieten van de premies.De installatie was echter een ware ramp. Elke keer maakten we een afspraak voor installatie (waarbij ik mezelf heel flexibel opstelde en telkens verlof nam), maar telkens kwam de installateur (blijkbaar een onderaannemer) gewoon niet opdagen.Na veel vijven en zessen is uiteindelijk de installatie dan toch afgerond op vrijdag 10 Februari 2023. De restfactuur zat de maandag nadien al in m'n mailbox (dat ging dan wèl heel vlot) en ik heb deze onmiddellijk betaald (om er vanaf te zijn).Omwille van deze moeizame installatie had ik in december een ticket op hun klantenportaal aangemaakt, waarin me uiteindelijk werd gezegd (op 17/12/2022, door de zaakvoerder Patricio Marambio) dat H&S mij het verschil in premie zou terugstorten.Toen ik op 05/05 hierachter vroeg, meldde men mij via het ticket dat ze dit nooit gezegd hadden...Ik heb in mijn antwoord dan verwezen naar het ticket, waarna men zei dat ze het hadden doorgestuurd naar de betrokken dienst. En dan niets meer.Fluvius heeft op 27/06 de premie voor de zonnepanelen gestort. Na verscheidene telefoons heb ik dan op 8 augustus (!!) eindelijk mondeling de bevestiging gekregen dat ik een bewijs van ontvangst van de premies moest doorsturen, waarna zij het verschil zouden terugstorten. Ik heb dat diezelfde dag gedaan.Op op 24 augustus heb ik dan eindelijk het verschil voor de premie voor zonnepanelen teruggestort gekregen. Een traject van bijna 2 maanden...Op 13/12 heb ik de premie thuisbatterij teruggestort gekregen van de overheid, waarna ik (diezelfde dag) opnieuw dat bewijs heb doorgestuurd naar H&S, en sindsdien ben ik elke 2 weken aan het bellen om te vragen naar de terugbetaling.Het antwoord is telkens hetzelfde de credit nota staat hier gemarkeerd als goedgekeurd, normaal gezien wordt dat binnen de 2 weken gestort. We geven het nog eens door aan de betrokken dienst.Ik heb vanmorgen nogmaals gebeld, met (hoe kan het ook anders) hetzelfde resultaat.Alle begrip voor de eindejaarsperiode e.d., maar ik ben het nu echt beu - ik vind het niet normaal dat ik weer 2 maanden achter dat geld moet nagaan, terwijl zij wel verwachten dat stortingen binnen de 48u voldaan worden...Alvast bedankt voor de hulp!

Berichten (1)

H&S Power Solutions

Naar: P. R.

17/01/2024

Online bekijken en antwoorden[s:www.ticketcloud.eu?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJ0aWNrZXRfcmVmZXJlbmNlX2lkIjoiNDEzNDExY2EtNzdlMi00YWVhLThhYmEtYWQwMzliMzZiYThiIiwidGlja2V0X2lkIjoxNjgxMTkxNSwiZXhwIjoxNzEzMzQ2NzQyLjkzMjA4fQ.Kd1ujJVlIJ1PFhBDcJChw0llFA4_T6hL58iUT3xZpVcandticket_id=16811915andgid=155213]   [Klantenservice HandS PowerSolutons] KLANTENSERVICE HandS POWERSOLUTONS   '”  HandS Powersolutions17 Jan 2024 Beste klant,Uw vraag wordt behandeld met de nodige zorg door onze collegas van hetbetrokken department.Wij houden u op de hoogte van zodra we feedback ontvangen.Uw ticket nummer is 16811915Met zonnige groeten,HandS Powersolutions   [Onbekend -] ONBEKEND - 17 Jan 2024 Klacht - Bevestigde terugbetaling na maanden nog steeds niet volledigontvangen - (CPTBE01953848-74) (:test-aankoop.be) Je hebt een klacht ontvangen van PIETER RASKIN Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen opdeze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten enbedrijven oplossen. (:test-aankoop.be/klagen) Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem metde consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onzewebsite.(:test-aankoop.be/klagen/do-action?action=publicdetailandreferenceid=CPTBE01953848-74)- De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken.Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie tewijzigen:CPTBE01953848-74. Heb je vragen over ons platform?(:test-aankoop.be/klagen/informatie-voor-bedrijven) refToken:... Ticket reference: 413411ca-77e2-4aea-8aba-ad039b36ba8b


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform