Terug

Betwisting van een factuur, na eenzijdige aanpassing door Iddink.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. H.

Naar: Iddink

20/09/2022

Betwisting van een factuur.Beste, u stuurt ons een rekening om bij te betalen aan een reeds betaalde factuur. Deze was volgens u niet hoog genoeg omdat u binnen uw bedrijf een systeemfout had. Dit wilt u nu op ons verhalen. Ik ben akkoord gegaan met de afrekening die u ons toen bezorgde en heb deze prompt betaald. De rekening die ik nu ontvang is niet terecht en wens ik niet te betalen. U mag niet eenzijdig de prijs aanpassen (info van de FOD financiën). Ik zal een melding maken bij de FOD Economie en bij het Europees Centrum voor de Consument België. Ik hoop snel van u een bericht te ontvangen dat u afziet van deze laatste factuur. Vriendelijke groeten.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform