Terug

Betwisting van de factuur

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. T.

Naar: Engie

02/04/2021

Beste, ik ontving gisteren de afrekeningsfactuur van de electriciteit voor het stopzetten van de terugdraaiende meter.Ik stel evenwel vast dat jullie mij én distributiekosten én prosumententarief aanrekenen.Ik betwist dan ook dat gedeelte van de factuur en zal enkel het niet-betwiste gedeelte van de factuur betalen, zijnde het prosumententarief en NIET de distributiekosten.

Berichten (2)

Engie

Naar: R. T.

06/04/2021

Beste heer Tanghe,Test Aankoop bezorgde ons uw klacht op 2 april 2021.Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.We stellen alles in het werk omzo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze websitewww.engie.beof via uw online klantenzone.Met vriendelijke groetenComplaints Handling TeamBU BeneluxBoulevard Simón Bolívar 341000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this document ⚠️ This symbol is automatically added to emails originating from outside of the organization. Be extra careful with hyperlinks and attachments. ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/

R. T.

Naar: Engie

25/04/2021

Beste,Na 23 dagen mocht ik nog steeds geen antwoord ontvangen op mijn klacht.Kan u mij dringend uitsluitsel geven aub.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform