Beste,Ik ontving een retributiebon met referte 680/0100/97372 voor parkeren in de Voochtstraat te Mechelen op 29/5/2019 om 11:35u. Bij mijn aankomst om 11:24u heb ik echter een sms verzonden via 4411 om het parkeren te starten. Ik ontving geen foutcode!Ik was dan ook verwonderd om bij mijn terugkomst om 11:55u de retributiebon van 30€ te vinden. Ik verzond een betwisting naar Streeteo met een schermafdruk in bijlage waarop te zien was dat de sms wel degelijk verzonden werd om 11:24u op het juiste nummer 4411. Ik ontving geen foutcode. Wanneer ik bij mijn terugkomst de code Q verzond merkte ik wel op dat ik wel geen bevestiging kreeg. Dit was echter pas wanneer ik terug bij mijn voertuig kwam. Blijkbaar is er ergens technisch iets fout gegaan en werd de sms verzonden maar niet ontvangen. Ik verzocht om de retributiebon te willen annuleren aangezien het duidelijk is dat ik voor het uitschrijven van de retributiebon de sms had verzonden en dus opteerde voor het sms tarief. Ik ben van mening dat de eventuele technische storing mij niet kan verweten worden, temeer ik geen foutcode bij het verzenden ontving en van mening was dat ik via sms het parkeren had gestart. Uiteraard ben ik bereid om de betaling van het som van het sms tarief te voldoen gezien dit blijkbaar niet van mijn rekening is gegaan. Ik ontving echter een negatief antwoord van Streeteo. Zij beweren dat zij niets te maken hebben met een eventuele technische storing en ik soelaas dient te halen bij 4411!Ik ben van mening dat ik niet in de fout ben gegaan en niet moet opdraaien voor een technisch mankement van Streeteo of haar partners.Kan u bemiddelen in deze met Streeteo om over te gaan tot annulatie van de retributiebon. Zoals reeds vermeld ben ik uiteraard bereid om het gewone sms tarief te betalen.Volgens de bon dien ik de betaling uit te voeren voor 03/06/2019 doch ik voor deze niet uit behoudens tegenbericht van uw diensten.In de hoop op een spoedig antwoord, teken ik,Met vriendelijke groeten,Bert Meskens