BesteMijn excuses dat deze klacht nog niet eerder werd opgepikt.Ik heb hier vandaag een dossier voor opgestart met referentie 2000012009.De meterstanden van 06/08/2020 werden opgenomen in het kader van een verplichte meteropname. De laatste fysische meteropname door een meteropnemer van Fluvius dateerde al van 01/07/2016. Conform de geldende regelgeving dient er immers minstens 1 keer per 4 jaar een opname door een meteropnemer bij u langs te komen.Vermoedelijk is er bij de meteropname van 06/08/2020 een foutieve meterstand genoteerd, zoals u zelf aangeeft.Men zal nu opnieuw ter plaatse komen, voor een nieuwe meteropname, waarna de meterstand van 06/08/2020 kan worden aangepast. Ook kunnen dan de meterstanden van 01/01/2021 dan aangepast worden indien dit nodig blijkt.Op 01/01/2021 werden de meterstanden immers geschat.Ik zal u terug contacteren van zodra ik over meer informatie beschik.Met vriendelijke groeten,Els ScheirlinckKlantenservice - Marketing StrategiePostbus 609090 MelleTel: 0800 6 00 01Fax: 09 263 43 34www.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer