Ik heb enkele dagen geleden de volgende mail gestuurd naar Miele ivm de interventie:Ik heb enkele weken geleden de foutmelding F066 op de display van mijn Miele droogkast ontvangen. Daarna heb ik de winkel vanwaar ik het toestel had gekocht gecontacteerd over de melding en zij zouden een technieker van Miele langs sturen voor de interventie. Enkele dagen later heb ik een telefoon van Miele ontvangen dat een technieker zou langskomen op 9 September 2020 om de droogkast op te halen en bij hun atelier zou onderzoeken. Na de interventie van de Miele technieker ter plaatse, heeft hij 2 mogelijke oorzaken van de foutmelding aangehaald:1. Sokkelfilter vervuild --> Ik heb de droogkast al 3.5jaar in mijn bezit en de sokkelfilter werd continue gewassen. Indien de droogkast maar enkele weken in mijn bezit zou hebben en de foutmelding F066 zou tevoorschijn komen kan ik me in de uitleg van jullie technieker wel vinden. Maar niet na 3.5jaar gebruik van de toestel. Bovendien werd de toestel zeer goed onderhouden door ons. 2. Geen optimale luchtcirculatie in de trommel doordat de filter aan de deur zou bedekt worden door een kledingstuk en/of handdoek.--> Dit is een mogelijke oorzaak van de foutmelding die ik zelf niet kan checken of voorkomen want ik kan niet in de witte doos(droogkast) kijken. Indien effectief de luchtcirculatie niet optimaal is door een mogelijke belemmering van een kledingstuk en/of handdoek op de filter van de deur, is dit in mijn ogen een mogelijk design fout en is dat overmacht aan de gebruiker. Mijn grootste teleurstelling is dat deze 2 mogelijke oorzaken ook mij telefonisch gemeld had kunnen worden en dat ik voor deze uitleg niet 2 weken op een technieker van Miele had moeten wachten en een factuur. Ik eis vriendelijk voor het annuleren van de factuur en hoop dat het probleem effectief het lucht circulatie probleem zou zijn en reken op een mogelijke oplossing hiervoor. Als reactie op mijn e-mail krijg ik het volgend antwoord:Beste klant,Dank u voor uw bericht.Wij kunnen geen positief antwoord geven op het crediteren van de factuur.Daar het toch gaat over het onderhoud van het toestel.Met vriendelijke groeten,Na het ontvangen van deze mail, heb ik de persoon opgebeld van wie ik de mail had ontvangen. Tijdens de discussie aan de telefoon heeft zij de telefoon gewoon neergelegd. Ik vind dat zeer onprofessioneel van een professionele bedrijf. Er is totaal geen onderhoud aan mijn toestel gedaan. De technieker heeft alleen maar 5 minuten gepraat en daarna was die weg. Ik heb ook fotos gevraagd van miele of ze konden aantonen dat de droogkast niet goed zou onderhouden geweest zijn maar geen reactie want de toestel verkeerd in zeer goede staat. Ik hoop dat ik via Test-Aankoop een positieve reactie kan ontvangen op mijn probleem.