Terug

Betwisting herinneringskost

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

J. D.

Naar: Telenet

20/11/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 29/10 heb ik van u factuur 243932822271 ontvangen voor een bedrag van € 126,87. De 10€ herinneringskost moet echter een vergissing zijn: omdat we in de maand oktober geen gratis sms of mail ter herinnering van factuur 243931175808 gekregen hebben. We hebben enkel het schrijven van 20/10 ontvangen over de 10€ herinneringskost. De factuur werd betaald op 20/10 omdat we in onze klantenzone zagen dat er nog een openstaand bedrag was. De herinneringsbrief kwam toe als de factuur reeds voldaan was. Ik betwist de 10€ herinneringskost dan ook en vraag u om ze na te kijken. Ik heb al via WhatsApp contact gehad en het lijkt er op dat ik inderdaad geen sms over de herinnering ontvangen heb in de maand oktober. In afwachting van uw reactie betaalde ik reeds het niet-betwiste gedeelte van factuur 243932822271 , namelijk € 116,87, en dit onder voorbehoud van al mijn rechten. Met vriendelijke groet,

Berichten (1)

Telenet

Naar: J. D.

29/11/2024

Is deze e-mail niet goed leesbaar? Hierwel.CaseId: S-31991672 Beste mevrouw Staessens, Wij namen uw klacht in behandeling en komen snel bij u terug. Vriendelijke groeten, Alexandra Telenet customer relations © Telenet BV maatschappelijke zetel: Liersesteenweg4,2800Mechelen,België telenet.be tel. +32 (0) 15 66 66 66 KBO/BTW(BE)0473.416.418 RPR Antwerpen, afd.Mechelen IBAN BE11 4050 5046 1148 statementAlgemene voorwaarden


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform