Beste,
Op 28/03 telefonisch onderstaande internetabonnementen opgezegd:
Mobiel internetabonnement: 0490512076
Mobiel internetabonnement: 0490163887
Ik kreeg hier een bevestiging van (zie bijlage stopzetting abonnement).
In April kreeg ik nog een factuur, dacht dat dit slotfactuur was dus betaald zonder na te kijken maar was dus fout.
In mei krijg ik terug een factuur?
Gebeld, voorstaande uitgelegd, kreeg de melding, we gaan dit in orde brengen.
In Juni terug een factuur?
Weer gebeld met de vraag deze facturen te crediteren, ging bekeken worden, moet hogerop beslist over worden? Etc... Er is weer niets gebeurd.
Later nogmaals gebeld...., weer van hetzelfde.
Ook via contactformulier nogmaals uitgelegd met de vraag dit op te lossten, krijg ik een mail volledig naast de kwestie (zie mail orange).
Vandaag krijg ik een ingebrekestelling?
Nogmaals gebeld, ze verzekeren dat het abonnement nu is stop gezet maar aan de openstaande facturen kunnen ze niets doen?
Ik heb een bewijs (bevestiging stopzetting van orange per mail) dat het abonnent is stopgezet in Maart. Ze willen hun fouten niet recht zetten?
Ik weiger deze te betalen.
Met vriendelijke groeten,
Greg