Mega. Same Connectivity. Just Cheaper.
Beste meneer Peeters,
We hebben de klacht via Testaankoop met referentie @@REF_ID@fd7005149d177c7b6c@REF_ID@@ goed ontvangen.
De afrekening voor elektriciteit betreft de periode van 01-12-2024 tot 31-01-2025. Gedurende deze periode werd er via de digitale meter een dagverbruik van 4016.12 kWh en een nachtverbruik van 5420.38 kWh gemeten. De meterstanden werden digitaal uitgelezen dus we gaan ervan uit dat deze kloppen.
Het vast tarief waar je op hebt ingetekend (zie bijlage) werd ook correct toegepast op jouw afrekening. De afrekening lijkt mij dus geen onregelmatigheden te bevatten. Indien gewenst is het mogelijk om een afbetalingsplan op te stellen voor deze factuur. Mocht je dit graag willen, kan je ons dit steeds laten weten.
Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.
Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.
We wensen je nog een prettige dag verder.
Met vriendelijke groeten,
Joris
Team Mega
✉ info@mega.be
☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 Vr: 8u30-17u)
Contacteer ons
Ken je ons ambassadeur-systeem ?
Je kan je voorschotfacturen en gegevens beheren via je online klantenzone myMega.
Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.
We hechten veel belang aan de bescherming van je persoonlijke gegevens. Meer informatie kan je terugvinden in ons privacybeleid.
Volg ons nu op FacebookInstagramTwitter
Power Online SA BE0535.615.192 Rue Natalis, 2 - 4000 Liège
[6R5GWG-NR66D]