Terug

Betwisting factuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

E. P.

Naar: Mega

08/04/2025

Geachte mevrouw/heer, Op [31 maart 2025] heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van € [bedrag2219]. Dat moet echter een vergissing zijn: [ik betaalde reeds een afrekening voor 2024 aan Luminus mijn vorige energie leverancier een eindafrekening van 869 euro en in totaal betaalde ik reeds 3808 euro in het jaar 2024 Ik ben nog maar enkele maanden klant bij u en verbruikte volgens igean nog geen 2000 kilowatt dit jaar Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. In afwachting van uw reactie Met vriendelijke groet,

Berichten (1)

Mega

Naar: E. P.

09/04/2025

Mega. Same Connectivity. Just Cheaper. Beste meneer Peeters, We hebben de klacht via Testaankoop met referentie @@REF_ID@fd7005149d177c7b6c@REF_ID@@ goed ontvangen. De afrekening voor elektriciteit betreft de periode van 01-12-2024 tot 31-01-2025. Gedurende deze periode werd er via de digitale meter een dagverbruik van 4016.12 kWh en een nachtverbruik van 5420.38 kWh gemeten. De meterstanden werden digitaal uitgelezen dus we gaan ervan uit dat deze kloppen. Het vast tarief waar je op hebt ingetekend (zie bijlage) werd ook correct toegepast op jouw afrekening. De afrekening lijkt mij dus geen onregelmatigheden te bevatten. Indien gewenst is het mogelijk om een afbetalingsplan op te stellen voor deze factuur. Mocht je dit graag willen, kan je ons dit steeds laten weten. Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen. Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen. We wensen je nog een prettige dag verder. Met vriendelijke groeten, Joris Team Mega ✉ info@mega.be ☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 Vr: 8u30-17u) Contacteer ons Ken je ons ambassadeur-systeem ? Je kan je voorschotfacturen en gegevens beheren via je online klantenzone myMega. Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen. We hechten veel belang aan de bescherming van je persoonlijke gegevens. Meer informatie kan je terugvinden in ons privacybeleid. Volg ons nu op FacebookInstagramTwitter Power Online SA BE0535.615.192 Rue Natalis, 2 - 4000 Liège [6R5GWG-NR66D]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform