Mega. Same Connectivity. Just Cheaper.
Beste meneer Goormachtig,
We hebben uw klacht via Test-aankoop met als referentienummer in goede orde ontvangen en sturen u onderstaande reactie.
Op 06/10/2022 werden we pas voor het eerst door u op de hoogte gesteld dat u niet meer op het adres Raversijdestraat 19 BC 8400 Oostende woonachtig zou zijn, een energie-overnamedocument mochten we helaas ook nooit van u ontvangen.
Uw contract werd bij ons stopgezet op 03/09/2022 doormiddel van de gelanceerde dropprocedure wegens wanbetaling.
Indien u ons alsnog een ingevuld energie-overnamedocument of een foto van uw eindmeterstanden kan bezorgen kunnen wij voor u alsnog een meterherziening aanvragen bij uw netbeheerder zodanig we op deze manier uw meterstanden kunnen laten corrigeren en u dus enkel voor uw verbruik betaald op uw oude adres.
Uw dossier werd inderdaad intussen ook al reeds doorverwezen naar de deurwaarder waardoor wij momenteel niet op de hoogte zijn van het actueel openstaande saldo, hiervoor verwijs ik u graag rechtstreeks door naar de deurwaarder.
Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.
Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.
We wensen je nog een prettige dag verder.
Met vriendelijke groeten,
Nicky
Team Mega
✉ info@mega.be
☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 Vr: 8u30-17u)
Contacteer ons
Power Online SA BE0535.615.192 Rue Natalis, 2 - 4000 Liège
[Y6R4MJ-3DRJP]